Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
*verwijderd*
Exclamation 
Verwijderd door Marco op 2-04-2013, om 18:54

Jij bent een super fagg.
Skids everywhere.

Nou ik hack zijn computer en toevallig was hij op dat moment zo vaag, tjah?

OewnesZ, hoe zielig alleen om een achterlijke internetruzie, direct ga je keylogger gebruiken, en die jongen belachelijk maken, alleen om een internetruzie Bigsmile

(02-04-2013, 17:34)Ceagle schreef: Nou ik hack zijn computer en toevallig was hij op dat moment zo vaag, tjah?

Dan nog u bent fag op dit moment.
Skids everywhere.

Seksie, Mevlin. (Tenminste, dat was je naam toch?)

Ok.
Like i care.

Noujah, mijn naam is idd Melvin leuk dat je dat weet zeg Tounge Maar ik moet nog ff een schade vergoeding krijgen van hem, was niet zo leuk om zijn comp te hacken heel mijn computerscherm is kapot joh. Maar ik weet dat er een boel "vriendjes" van dit verwaand nest op retronet zittenTounge

(02-04-2013, 17:42)Chris schreef: OewnesZ, hoe zielig alleen om een achterlijke internetruzie, direct ga je keylogger gebruiken, en die jongen belachelijk maken, alleen om een internetruzie Bigsmile

Hij moet niet fucken met de verkeerde, als hij een trojan verspreid en die op mijn computer terecht komt, dan is hij jan met de korte achternaam Wink Heb nog geprobeerd normaal optelossen maarjah blijkbaar ging dat niet.

Mooi, nu Ben je óók strafbaar. Sterkernog nog. Dit is gewoon het meets domme, ongeloofbare bullshit verhaal die ik ooit gezien heb.

(02-04-2013, 18:30)sef schreef: Mooi, nu Ben je óók strafbaar. Sterkernog nog. Dit is gewoon het meets domme, ongeloofbare bullshit verhaal die ik ooit gezien heb.

ook strafbaar? Tounge Alsof iemand die een retrohotel maakt niet strafbaar is? Tounge Maar je mag geloven wat het is, maar wat in dit topic staat is waarheid Wink

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)