Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sollicitatie´s GiveAway Team!
[Afbeelding: H0r1GeF.png]

Het GiveAway team

Wat is het precies

Nou , om het even heel simpel uit te leggen.
Het GiveAway Team geeft maandelijks een gratis item of items weg, hier kunnen verschillende dingen tussen zitten,
zoals ; VPS , Donator , VIP , Minecraft servers , phoenix emu hostings , ETC!

Waarom zoeken wij jou hulp

Het is natuurlijk niet heel erg makkelijk ook niet voor ons om maandelijks een item gratis weg te geven ,
Daarom openen wij deze sollicitatie om een leuk team te krijgen en een leuke spirit te krijgen,
Hier zoeken wij natuurlijk bij,
-Leuke Ideeën
-Een beetje sponsoring van de mede teamleden.
-Hulp met alles klaarmaken voor dat de maand aanbreekt.

Wat moet er in je sollicitatie staan?!?

Code:
Waarom wil jij bij het GiveAWAY team ?:
Wat sprak je aan:
Heb je een minimale posts van 150+:
Hoe pak je het aan:
Wat voor prijzen zou jij weggeven:
sta je in het beeld om een steentje bij te dragen bij de betalingen:

Wij wensen jullie veel succes bij het solliciteren!

Gelieve niet in PM´s te vragen of je al lid bent etc, wij sturen een pm wanneer je aangenomen word.

Met vriendelijke groet,

Christian Eigenaar GiveAway team

Logo gemaakt door; Luuk!

Waarom wil jij bij het GiveAWAY team ?: Omdat Ik het leuk vind om mensen te vermaken met prijzen, Ik goed ben ik comeptitie's bedenken!
Wat sprak je aan: Nou De prijzen weggeven om mensen blij te maken
Heb je een minimale posts van 150+: Ja
Hoe pak je het aan:/[b] Nou, Ik hou om elke week een comepitie dat kan zijn "Bedenk dat mooiste Comepti of maak het mooiste logo!"
[b]Wat voor prijzen zou jij weggeven:
1x in de maant VIP, Misschien bij een hele goeie competite een vps van een maand, twv: 10,-
sta je in het beeld om een steentje bij te dragen bij de betalingen: Misschien zoals bij het bovenste Stukjes bij een hele goeie competitie!

Mvg Koorts.

En Succes verder!

Waarom wil jij bij het GiveAway team ?:
Ik wil bij het ´GiveAway` team omdat ik het erg leuk zal vinden om Retronet te helpen/leuker te maken en het is natuurlijk altijd leuk om mensen blij te maken.
Wat sprak je aan:
Het idee zelf sprak me erg aan, het lijkt me natuurlijk supper leuk/gezellig om mee te helpen aan de event (GiveAway).
Heb je een minimale posts van 150+:
Ja, ik heb nu 212 Posts dus meer dan 150.
Hoe pak je het aan:
Ik organiseer elke week een event en bespreek natuurlijk met jullie (de andere leden van het GiveAway team) wat we gaan organiseren.
Wat voor prijzen zou jij weggeven:
Paysafecards, Domeinnamen en eventueel VPS'en.
Sta je in het beeld om een steentje bij te dragen bij de betalingen:
Ja natuurlijk, ik kan elke maand een deel betalen,
mijn betaalmogelijkheden zijn:
- Paysafecard
- Paypal

Ik hoop dat jullie een geschikt team samen zullen stellen, veel succes dus!

Met vriendelijke groet,
Pinkie

Waarom wil jij bij het GiveAWAY team ?:omdat ik het leuk vind om mensen blij te maken en ik hou van weggeven
Wat sprak je aan: Het aanbod om mensen blij te maken
Heb je een minimale posts van 150+: jazeker
Hoe pak je het aan: In overleg met het team afspraken maken wie wat doet
Wat voor prijzen zou jij weggeven: Ranken hier op retronet. En andere prijzen zoals een domein vps etc. Vooral dingen die niet met vps ofzi te maken hebben omdat er ook mebsen zijn die geen retro willen
sta je in het beeld om een steentje bij te dragen bij de betalingen: jahoor zeker weten

Waarom wil jij bij het GiveAWAY team ?: Omdat ik graag dingen zou weggeven aan Retronet. Zoals domeinen etc.
Wat sprak je aan: De competitie van de minecraft servers.
Heb je een minimale posts van 150+: Ja.
Hoe pak je het aan: Ik zou meteen beginnen met weggeven.
Wat voor prijzen zou jij weggeven: domeinen etc.
sta je in het beeld om een steentje bij te dragen bij de betalingen: Helaas is mijn budget niet hoog en spaar ik voor de domeinen om weg te geven etc.

Ter informatie

Robin heeft het team gejoind hij had een goede sollicitatie bij mij op Skype

Ga zo door ze zien er goed uit Tounge

met vriendelijke groet,

Christian Eigenaar GiveAway team

Waarom wil jij bij het GiveAWAY team ?: Omdat ik het héél erg zie zitten om dingen weg te geven, maar natuurlijk niet overdrijven er in.
Wat sprak je aan: De naam van de functie. Toen ik dat hoorde werd ik er een beetje blij van Smile
Heb je een minimale posts van 150+: Dat heb ik zeker weten.
Hoe pak je het aan: Als er een evenement is ga ik georganiseerd te werk. Dan moet alles vlot kunnen verlopen. Dus je kan dan misschien een evenement houden in een topic. Dan is alle héél overzichtelijk.
Wat voor prijzen zou jij weggeven: Emulator hosting, webhosting, site cmsen, ect...
sta je in het beeld om een steentje bij te dragen bij de betalingen: Niet altijd, het zal er aan liggen wat het is. Want mijn budget is niet heel erg groot en ik heb ook redelijk wat geld nodig voor mijn 3D game, maar die zal ik als hij uit komt, misschien ook weg geven.

Dit was mijn sollicitatie. Ik hoop dat hij goed was Wink

(08-04-2013, 09:16)Advil schreef: Waarom wil jij bij het GiveAWAY team ?: Omdat ik het héél erg zie zitten om dingen weg te geven, maar natuurlijk niet overdrijven er in.
Wat sprak je aan: De naam van de functie. Toen ik dat hoorde werd ik er een beetje blij van Smile
Heb je een minimale posts van 150+: Dat heb ik zeker weten.
Hoe pak je het aan: Als er een evenement is ga ik georganiseerd te werk. Dan moet alles vlot kunnen verlopen. Dus je kan dan misschien een evenement houden in een topic. Dan is alle héél overzichtelijk.
Wat voor prijzen zou jij weggeven: Emulator hosting, webhosting, site cmsen, ect...
sta je in het beeld om een steentje bij te dragen bij de betalingen: Niet altijd, het zal er aan liggen wat het is. Want mijn budget is niet heel erg groot en ik heb ook redelijk wat geld nodig voor mijn 3D game, maar die zal ik als hij uit komt, misschien ook weg geven.

Dit was mijn sollicitatie. Ik hoop dat hij goed was Wink

Advil , gelukkig hebben we niet al te dure prijzen in gedachten , het maximum limit ligt ongeveer op 10€. :-D

Het is leuk dat er giveaway's zijn maar om daar nou een hele groep voor aan te maken ik weet het niet.

(08-04-2013, 10:13)Stormy schreef: Het is leuk dat er giveaway's zijn maar om daar nou een hele groep voor aan te maken ik weet het niet.

Wij hebben deze groep om makkelijker te kunnen communiceren ook moeten wij ervoor zorgen dat er meer competitie's komen het kan jou mening zijn dat de groep overbodig is maar wij vinden het handig Wink

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)