Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
site beveiliging [habbo retro]
Hallo retronet...
Alles wat ik beschrijf moet zijn: volledig gratis en non-trial
Heeft iemand hier tips en tools voor site beveiliging,
ik zoek onderandere:
anti-ddos
anti-sql injection
anti-xss
en overige handige beveiligingen tegen het hacken
iedereen met een goude tip, alvast bedankt

--------
s.v.p. geen cloudflare, ip is makkelijk te achterhalen

Ik weet niet of dit mogelijk is, maar volgens mij kan je een trukje uitvoeren voor het dossen, dit door een VPN te gebruiken dat ervoor zorgt je IP te veranderen.

Om hacking te voorkomen kan je bv. een whitehat "inhuren", die jouw site helpt i.v.m hackers, hiervoor kan je op hf zijn.
Voor IE kan dit helpen bij xss: XSS-Protection: 1; mode=block
kippetje

als je dat met een vpn doet, werkt je hotel niet
en als je je vps/pc opnieuw opstart krijg je een ander IP

Najah, het was de moeite waard, maar dan kan je nog voor altijd van peerblock programma's gebruiken, zeer goed zijn ze niet maar je kan ze zeker gebruiken!

En revCMS is veilig en staat bekend bij heel wat grote hotels dat nooit last hebben gehad van hackers, dus zeker een aanrader!
kippetje

Komt dan wellicht wat reclame achtig over, maar bij RapidVPS kunnen we voor eenmalig 3,50 (of een ander bedrag op afspraak) een configuratie voor je opzetten waardoor het offline halen van een site vrijwel onmogelijk is, mocht je daar wat meer informatie over willen moet je maar even een PB oid sturen!

Voor anti-sql en anti-xss bestaan er, naar mijn wetens, weinig mogelijkheden. Wellicht kan je wel een scanner gebruiken die hackers vaak hebben om lekken op te sporen, op die manier kan jij ze juist dichten!

voor anti-ddos raad ik je aan kiwiguard en guardian te downloaden
als je echt goeie anti-ddos software wilt moet je gaan dokken ^^,

De makkelijkste manier?
een white hat inhuren , wel meteen de duurste.

(03-12-2012, 23:07)Jeroen262 schreef: Komt dan wellicht wat reclame achtig over, maar bij RapidVPS kunnen we voor eenmalig 3,50 (of een ander bedrag op afspraak) een configuratie voor je opzetten waardoor het offline halen van een site vrijwel onmogelijk is, mocht je daar wat meer informatie over willen moet je maar even een PB oid sturen!

Voor anti-sql en anti-xss bestaan er, naar mijn wetens, weinig mogelijkheden. Wellicht kan je wel een scanner gebruiken die hackers vaak hebben om lekken op te sporen, op die manier kan jij ze juist dichten!

zoals ik zei, het moet gratis

(03-12-2012, 23:48)TeV schreef: voor anti-ddos raad ik je aan kiwiguard en guardian te downloaden
als je echt goeie anti-ddos software wilt moet je gaan dokken ^^,

heb je misschien ook downloads hiervoor?

Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Ik raad je IIS met Dynamic IP Restrictions (Moet je wel Configureren) aan en dan nog Peerblock.
En natuurlijk een Harde VPS (Elitehosting).

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)