Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
simulator gamers

Ik speel ook Euro Truck Simulator 2 Als je wilt kunnen we samen spelen Wink

-

Reageer
(10-03-2018, 21:48)HilversumStad schreef: Ik speel ook Euro Truck Simulator 2 Als je wilt kunnen we samen spelen Wink

voeg me gerust toe op steam : Bonami
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
( ͡◉ ͜ʖ ͡◉)

Reageer
Wil zelf piloot worden . Speel daarom Infinite Flight Simulator & iFlight 2018.

Super tof! Je kunt van EHAM (Amsterdam Schiphol) tot ZSJH (Chizhou Jiuhuashan Airport) Vliegen bijvoorbeeld.

Zeker een aanrader als je iets met aviation hebt. Je kunt vluchten van 18 uur doen .

Alles is realistisch het tanken van kirosine etc. Super tof ! Je kunt ook online met andere mensen .

Je kunt een maatschappij kiezen en vliegtuigen kopen etc. Vlieg zelf met de 787 Dreamliner !

Reageer
(15-02-2018, 16:53)vestag schreef: Hey retronet leden!

zijn hier leden actief bezig met simulator games zoals : euro truck simulator (multiplayer) , omsi 2 , flight simulator etc etc..

Laat het weten in de reactie en misschien kunnen we samen spelen via steam Happysmile

groetjes,
Vestag

Ik speel euro truck simulator, Infinite flight simulator (maar dat is wel op iPad) en fsx flight simulator steam edition  :happysmile:
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
(15-02-2018, 16:53)vestag schreef: Hey retronet leden!

zijn hier leden actief bezig met simulator games zoals : euro truck simulator (multiplayer) , omsi 2 , flight simulator etc etc..

Laat het weten in de reactie en misschien kunnen we samen spelen via steam Happysmile

groetjes,
Vestag

Ik ben zelf te vinden in ETS2, FS15&17 en Trainsimulator Wink
[Afbeelding: giphy.gif]

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)