Welkom gast! Aanmelden Registreren


Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
s'ochtends opstaan lastig
#31
Simpel, 10 mogelijkheden.

1. Begin altijd 1 uur later op school dan ben je op tijd voor je gevoel. Ookal ben je feitelijk te laat.. (achja, langer slapen of school.. easy keuze!)

2. Zet je wekker gewoon LATER dan heb je niet meer.. nog 5 minuten maar gewoon ik moet haasten en red je het.

3. laat je moeder/vader je uit je bed gooien. Letterlijk laat hun je uit je bed gooien en anders met de riem.

4. Laat je mobiel/wekker non-stop piepen tot je ECHT uit bed bent.. en zet het NIET te dicht bij je bed neer.

5. Spring uit bed en ga douchen.. dan wil je niet meer naar bed maar onder de douche blijven. Probleem 1 opgelost.

6. laat je met een riem op je zij slaan (links en rechts) en op de buik en rug.. zo wil je niet slapen want doet pijn.

7. laat iemand emmer water over je gooien.. is koud en dan wil en ga je er direct uit.

8. laat een mooi meisje je wakker maken, OKE DEZE NIET DAN KOM JE DE HELE DAG NIET MEER UIT JE BED!

9. ga fucking slapen om 18:00 en dan ben je ochtend niet meer moe.

En nu komt 10...

10. Gewoon doen. Stap fucking uit je bed, wees geen lui rot kind.. Een zo geheten.. 'normale' jongen.

En.. nogmaals: GEWOON DOEN!
Dit bericht is geliked door:
  • Rmkr (12-05-2017), Windows (12-06-2017)
 
#32
(05-12-2017, 14:49)Jeff schreef:
(05-12-2017, 11:42)Megumin schreef: Je slaap ritme is naar de klote, het is de bedoeling dat je uit bed komt zonder moeite.

Ik raad je aan om 24 uur wakker te blijven en probeer zo vroeg mogelijk te slapen, zal moeilijk zijn maar het is het zeker waard, Je zal merken dat je genoeg tijd hebt om uit te slapen. Doe dit elke 3 weken

Ik weet niet hoe dom jij bent, maar dit is al helemaal onzin.
Zoiets moet je alleen doen als je slaapritme naar de kloten is zoals bijvoorbeeld: 6u sochtens slapen en 17.00 wakker worden.

Niet in dit geval, tjezus.

 
Boeit me niet? waarom vertel je me dit? Vroeg ik om een reactie? nee,
je hebt voor niks een hele verhaal getypt, goedzo.
 
#33
Gewoon het karakter hebben om op te staan? Ik ga om 22.45 slapen en om 6.15-20 is m'n wekker op een rustige dag.
Ik snap niet hoe je zo lang kan blijven liggen... Krijg je toch een tering slecht gevoel van?
Smile
Dit bericht is geliked door:
  • Rajeck (12-06-2017)
 
#34
(06-12-2017, 08:14)Robin schreef: Gewoon het karakter hebben om op te staan? Ik ga om 22.45 slapen en om 6.15-20 is m'n wekker op een rustige dag.
Ik snap niet hoe je zo lang kan blijven liggen... Krijg je toch een tering slecht gevoel van?

Misschien omdat hij laat slaapt?
 
#35
(06-12-2017, 09:10)Megumin schreef:
(06-12-2017, 08:14)Robin schreef: Gewoon het karakter hebben om op te staan? Ik ga om 22.45 slapen en om 6.15-20 is m'n wekker op een rustige dag.
Ik snap niet hoe je zo lang kan blijven liggen... Krijg je toch een tering slecht gevoel van?

Misschien omdat hij laat slaapt?

Moet je niet laat gaan slapen maar om een normaal uur lol
Smile
 
#36
Wanneer je dreigt opnieuw te slapen gooi je kussen en deken naar de andere kant van je kamer
Dit bericht is geliked door:
  • Windows (12-06-2017)
 
#37
(06-12-2017, 14:11)MrSkype schreef: Wanneer je dreigt opnieuw te slapen gooi je kussen en deken naar de andere kant van je kamer

Slaap ik zo door heen , als het niet erg koud is
Out
Dit bericht is geliked door:
  • Windows (12-06-2017)
 
#38
(05-12-2017, 21:54)Rajeck schreef:
(05-12-2017, 14:49)Jeff schreef:
(05-12-2017, 11:42)Megumin schreef: Je slaap ritme is naar de klote, het is de bedoeling dat je uit bed komt zonder moeite.

Ik raad je aan om 24 uur wakker te blijven en probeer zo vroeg mogelijk te slapen, zal moeilijk zijn maar het is het zeker waard, Je zal merken dat je genoeg tijd hebt om uit te slapen. Doe dit elke 3 weken

Ik weet niet hoe dom jij bent, maar dit is al helemaal onzin.
Zoiets moet je alleen doen als je slaapritme naar de kloten is zoals bijvoorbeeld: 6u sochtens slapen en 17.00 wakker worden.

Niet in dit geval, tjezus.

(05-12-2017, 10:37)Rajeck schreef: uhh, niet zo lui zijn en gewoon uit je nest gaan? Zo heel moeilijk is het niet..

Zeikerd, jij bent vast weer z'n jochie dat elke avond vroeg om 9u in bed ligt omdat het moet van z'n mammie.

Bijna lieve skat, hoogstwaarschijnlijk slaap ik nog een stuk minder dan jou.
Anyway, opstaan is echt niet zo heel moeilijk. Gewoon je wekker uitpleuren en opstaan. Zolang je geen Lyme hebt of iets is opstaan echt geen zware oefening.

Ugh, jij slaapt minder als ik? Zeker?

(06-12-2017, 03:14)Megumin schreef:
(05-12-2017, 14:49)Jeff schreef:
(05-12-2017, 11:42)Megumin schreef: Je slaap ritme is naar de klote, het is de bedoeling dat je uit bed komt zonder moeite.

Ik raad je aan om 24 uur wakker te blijven en probeer zo vroeg mogelijk te slapen, zal moeilijk zijn maar het is het zeker waard, Je zal merken dat je genoeg tijd hebt om uit te slapen. Doe dit elke 3 weken

Ik weet niet hoe dom jij bent, maar dit is al helemaal onzin.
Zoiets moet je alleen doen als je slaapritme naar de kloten is zoals bijvoorbeeld: 6u sochtens slapen en 17.00 wakker worden.

Niet in dit geval, tjezus.

 
Boeit me niet? waarom vertel je me dit? Vroeg ik om een reactie? nee,
je hebt voor niks een hele verhaal getypt, goedzo.

Als het je niks boeit?
Waarom reageer je dan op deze reactie van mij?

Ik heb het recht om te reageren op andere reacties, en jij ook. Maar ik snap jou reactie niet omdat het je niks boeit maar je meld het wel?

Bruh
Citaat:
Als je moet poepen, moet je gaan.
Als je bezig bent met poepen, geniet er van.
Moet je niet poepen? Dan ga je wachten tot je wel moet poepen.

- Jeff 2k17
 
#39
(05-12-2017, 22:07)Vragenman schreef: Simpel, 10 mogelijkheden.

1. Begin altijd 1 uur later op school dan ben je op tijd voor je gevoel. Ookal ben je feitelijk te laat.. (achja, langer slapen of school.. easy keuze!)

2. Zet je wekker gewoon LATER dan heb je niet meer.. nog 5 minuten maar gewoon ik moet haasten en red je het.

3. laat je moeder/vader je uit je bed gooien. Letterlijk laat hun je uit je bed gooien en anders met de riem.

4. Laat je mobiel/wekker non-stop piepen tot je ECHT uit bed bent.. en zet het NIET te dicht bij je bed neer.

5. Spring uit bed en ga douchen.. dan wil je niet meer naar bed maar onder de douche blijven. Probleem 1 opgelost.

6. laat je met een riem op je zij slaan (links en rechts) en op de buik en rug.. zo wil je niet slapen want doet pijn.

7. laat iemand emmer water over je gooien.. is koud en dan wil en ga je er direct uit.

8. laat een mooi meisje je wakker maken, OKE DEZE NIET DAN KOM JE DE HELE DAG NIET MEER UIT JE BED!

9. ga fucking slapen om 18:00 en dan ben je ochtend niet meer moe.

En nu komt 10...

10. Gewoon doen. Stap fucking uit je bed, wees geen lui rot kind.. Een zo geheten.. 'normale' jongen.

En.. nogmaals: GEWOON DOEN!
Enkel dit doen ^^ 
En topic sluiten.. Want dit probleem kan enkel jij zelf oplossen. Of iemand in real.. ouders/verzorgers of medische mensen. Persoonlijk zou ik alle 10 keer proberen. Naja succes!
Dit bericht is geliked door:
  • Windows (12-08-2017)
 
  




Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)