Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
remote desktop (Debian)
Beste,

Dualboot is namelijk helaas mislukt en ik wil nu meer met linux werken etc.
Welke  programma kan ik er op zetten voor in me vps te kunnen komen?

Op google kan ik niks vinden hoe je dat moet gaan doen.
Handtekening is aan het laden.... 55%...

sudo apt-get install openssh-client && sudo apt-get install openssh-server

Als je een firewall hebt open poort 22 / je ssh poort

https://www.remmina.org/wp/
Misschien kan je hier wat mee

(19-05-2017, 21:34)Rubbo1 schreef: Beste,

putty.org (ssh client) dan krijg alleen de command line te zien
vraag bij mij niet om me skype want die krijg je toch niet Smile
Mijn openbare skype: [email protected] (word gebruikt via web.skype.com)

(19-05-2017, 22:01)slaapkop schreef:
(19-05-2017, 21:34)Rubbo1 schreef: Beste,

putty.org (ssh client) dan krijg alleen de command line te zien

Via een command invoeren dan?

Ten eerste hoe de fuck kan je dualboot mislukken, ten tweede welk os heeft je vps en heeft het een GUI/geen GUI.
Als het centos oid is kan je gewoon putty gebruiken, heb je vps met windows server is het iets meer werk om iets te vinden.
Gekbek - Zorin OS  hartje<3

(20-05-2017, 06:51)ikheetzo schreef: Ten eerste hoe de fuck kan je dualboot mislukken, ten tweede welk os heeft je vps en heeft het een GUI/geen GUI.
Als het centos oid is kan je gewoon putty gebruiken, heb je vps met windows server is het iets meer werk om iets te vinden.

Er staat echt debian in de titel en is een vps dus geen grafische interface
vraag bij mij niet om me skype want die krijg je toch niet Smile
Mijn openbare skype: [email protected] (word gebruikt via web.skype.com)

Me pc is nu helaas kapot, ben het nu maar aan het fixen om windows 7 er op te zetten wat nu nog niet lukt..

slaapkop Ik ga der vanuit dat het iemand is die zich bezig houdt met habbo en dergelijke na zijn posts te zien. En meestal betekend dit vrijwel dat hij windows server op zijn VPS heeft en dus gebruik maakt van een grafische interface. En dit is onmogelijk met een programma zoals putty. 

Verder meent hij 'debian' als besturingssysteem waar hij op wil gaan draaien en NIET als het OS voor zijn VPS.

Verder zal ik je adviseren aangezien ik laatste post zie Rubbo1 om wat meer onderzoek te doen na het maken van een dualboot en dergelijke, zodat je pc niet nogmaals 'kapot' gaat. Zoiets doen zonder enige kennis/ervaring/gelezen artikels oid gaat bijna altijd fout.
Gekbek - Zorin OS  hartje<3

(20-05-2017, 20:18)ikheetzo schreef: slaapkop Ik ga der vanuit dat het iemand is die zich bezig houdt met habbo en dergelijke na zijn posts te zien. En meestal betekend dit vrijwel dat hij windows server op zijn VPS heeft en dus gebruik maakt van een grafische interface. En dit is onmogelijk met een programma zoals putty. 

Verder meent hij 'debian' als besturingssysteem waar hij op wil gaan draaien en NIET als het OS voor zijn VPS.

Verder zal ik je adviseren aangezien ik laatste post zie Rubbo1 om wat meer onderzoek te doen na het maken van een dualboot en dergelijke, zodat je pc niet nogmaals 'kapot' gaat. Zoiets doen zonder enige kennis/ervaring/gelezen artikels oid gaat bijna altijd fout.

Heb nu windows terug gezet.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)