Welkom gast! Aanmelden Registreren


Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[plusemu] credits timer
#1
Hey rn,

Ik vroeg me af of ik de credits / diamanten / duckets timer vanuit de database helemaal kan overnemen en dat dus in de emulator 0 staat of tenminste dat ie alleen uit de database leest.

wat ik bedoel is dus dit:
https://slaapkopamy.com/sc/images/7n57Sd0.png

maar dan kan ik het hotel niet in.
als het via de database moet gaan dan moet het uit worden gelezen via server_settings alleen de diamonds reward zit daar niet tussen.. hoe moet ik dit fixen?

screen van de db:
https://slaapkopamy.com/sc/images/3470ku8.png
Gestopt met retro's bied enkel matige support dus enkel als ik zin in heb en alleen hier op retronet. Niet meer op social media.
Verveel je? Bezit je minecraft? Neem dan een kijk je op me minecraft server: play.lgn.yt (hacken of mod gebruik is niet toegestaan)

discord: slaapkopamy#4202 Let op dat je geen spam verstuurd naar me discord want ik blok je zonder pardon.
 
Reageer
#2
Tuurlijk kan dit en dit is een goed idee, hardcoden is lelijk.

Hier vind je de klasse die verantwoordelijk is voor het lezen van server_settings:
https://github.com/BjkGkh/Boon/blob/1ccc...ionData.cs

Oproepen kan zo:
PlusEnvironment.GetDBConfig().DBData["key"]
 
Reageer
#3
(Vandaag, 09:32)Sulka schreef: Tuurlijk kan dit en dit is een goed idee, hardcoden is lelijk.

Hier vind je de klasse die verantwoordelijk is voor het lezen van server_settings:
https://github.com/BjkGkh/Boon/blob/1ccc...ionData.cs

Oproepen kan zo:
PlusEnvironment.GetDBConfig().DBData["key"]

bij key moet ik zeker dus de naam ingeven van de kolom?
Gestopt met retro's bied enkel matige support dus enkel als ik zin in heb en alleen hier op retronet. Niet meer op social media.
Verveel je? Bezit je minecraft? Neem dan een kijk je op me minecraft server: play.lgn.yt (hacken of mod gebruik is niet toegestaan)

discord: slaapkopamy#4202 Let op dat je geen spam verstuurd naar me discord want ik blok je zonder pardon.
 
Reageer
#4
(9 uren geleden)slaapkop schreef:
(Vandaag, 09:32)Sulka schreef: Tuurlijk kan dit en dit is een goed idee, hardcoden is lelijk.

Hier vind je de klasse die verantwoordelijk is voor het lezen van server_settings:
https://github.com/BjkGkh/Boon/blob/1ccc...ionData.cs

Oproepen kan zo:
PlusEnvironment.GetDBConfig().DBData["key"]

bij key moet ik zeker dus de naam ingeven van de kolom?
Dat klopt, een waarde van de eerste kolom inderdaad.
 
Reageer
#5
(7 uren geleden)Sulka schreef:
(9 uren geleden)slaapkop schreef:
(Vandaag, 09:32)Sulka schreef: Tuurlijk kan dit en dit is een goed idee, hardcoden is lelijk.

Hier vind je de klasse die verantwoordelijk is voor het lezen van server_settings:
https://github.com/BjkGkh/Boon/blob/1ccc...ionData.cs

Oproepen kan zo:
PlusEnvironment.GetDBConfig().DBData["key"]

bij key moet ik zeker dus de naam ingeven van de kolom?
Dat klopt, een waarde van de eerste kolom inderdaad.

oke, ik zal het uit testen
Gestopt met retro's bied enkel matige support dus enkel als ik zin in heb en alleen hier op retronet. Niet meer op social media.
Verveel je? Bezit je minecraft? Neem dan een kijk je op me minecraft server: play.lgn.yt (hacken of mod gebruik is niet toegestaan)

discord: slaapkopamy#4202 Let op dat je geen spam verstuurd naar me discord want ik blok je zonder pardon.
 
Reageer
  




Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)