Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[plusemu] credits timer

Hey rn,

Ik vroeg me af of ik de credits / diamanten / duckets timer vanuit de database helemaal kan overnemen en dat dus in de emulator 0 staat of tenminste dat ie alleen uit de database leest.

wat ik bedoel is dus dit:
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

maar dan kan ik het hotel niet in.
als het via de database moet gaan dan moet het uit worden gelezen via server_settings alleen de diamonds reward zit daar niet tussen.. hoe moet ik dit fixen?

screen van de db:
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Eigenaar & Hotel Manager Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Eigenaar & beheerder van play.lgn.yt (minecraft)

Discord: slaapkopamy#4202
Website (niet af): Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer

Tuurlijk kan dit en dit is een goed idee, hardcoden is lelijk.

Hier vind je de klasse die verantwoordelijk is voor het lezen van server_settings:

Oproepen kan zo:
PlusEnvironment.GetDBConfig().DBData["key"]

Reageer
(21-05-2018, 09:32)Sulka schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Oproepen kan zo:

bij key moet ik zeker dus de naam ingeven van de kolom?
Eigenaar & Hotel Manager Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Website (niet af): Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
(21-05-2018, 13:34)slaapkop schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Oproepen kan zo:

bij key moet ik zeker dus de naam ingeven van de kolom?Dat klopt, een waarde van de eerste kolom inderdaad.

Reageer
(21-05-2018, 14:50)Sulka schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Oproepen kan zo:

bij key moet ik zeker dus de naam ingeven van de kolom?Dat klopt, een waarde van de eerste kolom inderdaad.
oke, ik zal het uit testen

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)