Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[index]Lijst met handige links!
[Afbeelding: 286si0p.png]
Heey iedereen,

op ***** had ik een topic bedacht die later door iemand werd gestolen Mad gebeurt hier niet hoop ik. Met allemaal links die handig zijn en goed. Zo hoef je niet steeds tussen al die topics te zoeken maar alleen hier te kijken of hij erbij staat. Staat hij er niet bij wil dit niet zeggen dat hij er niet is maar dat betekend dat ik hem nog niet gezien heb / ik hem niet goed genoeg vond. Ik begin met maar een klein aantal en zal het komende dagen, weken en maanden flink updaten!

Releases:
-Op het moment zijn er nog geen releases-

Tutorials:
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Mijn releases & tutorials:

// er zijn nu nog bijna geen links deze voeg ik later vandaag toe.

Mss voor mensen die een tutorial zoeken waar ze zowel Mods als texture packs en downgraden mee kunnen (voor Minecraft?)

Kijk in mijn onderschrift misschien kunnen die ook onder het kopje Tutorials Wink

(01-12-2012, 13:41)Alagesia schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Sorry, dit is alleen voor Habbo.

(01-12-2012, 13:41)Miraclesz schreef: Kijk in mijn onderschrift misschien kunnen die ook onder het kopje Tutorials Wink

Ik vond het twee mooie tutorials, misschien kun je bij die eerste wel dat dikgedrukte niet overal doen. Maakt het nogal druk. Maar ze zijn toegevoegd!

(01-12-2012, 13:47)Jeroendedoem schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Sorry, dit is alleen voor Habbo.

(01-12-2012, 13:41)Miraclesz schreef: Kijk in mijn onderschrift misschien kunnen die ook onder het kopje Tutorials Wink

Ik vond het twee mooie tutorials, misschien kun je bij die eerste wel dat dikgedrukte niet overal doen. Maakt het nogal druk. Maar ze zijn toegevoegd!Ik zal het binnenkort bewerken, en als er een nieuwe tutorial is zal ik je een PM sturen zodat je hem er bij kunt zetten Wink

Thanks voor het plaatsen van mijn tutorial. Ik zal nog wat handige tutorials zoeken.

Dit is erg handig, sticky!
Ik speel geen retros; security advisor.

Sorry ben het vergeten bij te werken blush Ik ga er maar weer eens actiever mee aan de slag.

Tot nu toe is het nog niet echt actief geworden?

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)