Welkom gast! Aanmelden Registreren


Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
iPhone 7 en 7 Plus: qualityprogramma
#1
Beste leden,

Sinds kort is er door een software-update (iOS 11.3 tot 11.3.1) een nieuw gekend probleem die bij een aantal iPhone 7 en 7 Plussen voorvalt.

Het probleem valt voor wanneer je belt met je toestel en zorgt ervoor dat de luidspreker-knop greyed-out is (niet bruikbaar) d.w.z. dat je toestel dus niet op luidspreker kan gaan. Ook kan het probleem ervoor zorgen dat je kraakgeluiden hoort terwijl je belt.


Apple heeft een zogenaamd 'Quality-program' opgestart voor dit probleem. De meeste toestellen die dit probleem hebben kunnen gratis en voor niks omgeruild worden (ookal is het toestel niet binnen garantie), mits het toestel geen drastisch fysieke schade heeft.

Mocht je dit probleem dus hebben kan je je toestel bij de dichtst bijzijnde Apple Store binnen brengen voor herstel.

Groet,

Arne.
 
Reageer
#2
@Arne voor het dagelijkse apple nieuws
 
Reageer
#3
Dus een software update verpest het, maar kan een nieuwe software update niet helpen?
Dit bericht is geliked door:
  • Rajeck (06-05-2018)
 
Reageer
#4
Klopt het dat mijn iPhone 6 plus ook extreem traag is na de update?
 
Reageer
#5
Dankjewel man, iPhone van oma heeft dees probleem. Ik wist dat er een softwarefout was :S
10 euro scammers overal!!!!!!
 
Reageer
#6
(06-05-2018, 21:02)iJordy schreef: Dus een software update verpest het, maar kan een nieuwe software update niet helpen?

Nee, er is iets die iets triggered in de hardware waardoor er een freeze ontstaat op een bepaald deel vh moederbord

(06-05-2018, 21:27)RICK schreef: Klopt het dat mijn iPhone 6 plus ook extreem traag is na de update?

Kan door de batterij zijn, best eens naar een Apple Store gaan en vragen of ze je batterij kunnen testen, dit kunnen ze ter plekke doen en duurt een kleine 2 minuten. Dan kan je zien in welke staat je batterij is.
Wanneer je batterij consumed of failed is kan je die laten vervangen voor 29,- in een officiële Apple Store, dan ben je je toestel plusminus een uurtje kwijt voor de reparatie.

(06-05-2018, 21:33)Mikaiil schreef: Dankjewel man, iPhone van oma heeft dees probleem. Ik wist dat er een softwarefout was :S

Geen probleem Smile
 
Reageer
  




Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)