Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zorg dat je site niet wordt geript[TuT]

Hey RetroNetters,

[HIDE]
Heb niets te doen dus kom ik uitleggen hoe je jouw site veilig stelt t.o.v rippers, met rippers bedoel ik dus diegene dat jouw broncode stelen.
Je kan als voorbeeld de ctrl + u blokken wat als volgt gaat:
Je opent de gewenste pagina waarop je ctrl + u wilt blokken.
Dan zet je tussen <html> & <body> dit:

PHP-code:
<script src="Scripts/rippers.js"></script
Je maakt dan een mapje aan en noemt het "Scripts".
Daarin maak je een bestand aan met als extensie .js (java script).
Je opent het bestand met kladblok/notepad ++ of welke editor je ook hebt.
En je plakt vervolgens deze script daarin:
PHP-code:
var isCtrl false;
document.onkeyup=function(e)
{
if(
e.which == 17)
isCtrl=false;
}
document.onkeydown=function(e)
{
if(
e.which == 17)
isCtrl=true;
if((
e.which == 85) || (e.which == 67) && isCtrl == true)
{
return 
false;
}

Vergeet het niet op te slaan! Nu zou de CTRL + U niet meer werken! Wink, ook moet je het wel opslaan als rippers.js wat ik vergeten ben te vermelden!
Je kan dit ook door gewoon ergens
PHP-code:
<body onkeydown="return false"
te plaatsen.
Maar dit kan voor problemen zorgen als je dus op jouw site moet typen, dan gaat dit niet lukken!
Dit was het voor CTRL + U, we gaan nu verder naar de rechtermuisknop.
Dit kan je heel makkelijk blokken door dit van onder in je site te zetten:
PHP-code:
<body oncontextmenu="return false"
Dit blokt wel helemaal je rechter muisknop!
Verder kan je jouw site encrypten zodat het bijna onmogelijk wordt om in de pagina bron te komen. (wat gaat met view-source:http://site)
Wat ook handig kan zijn is boven je html tag heel wat spatie's te zetten.
En dan van boven een tekstje te zetten met: 'Dit kan je niet stelen, slimpie!'.
Verder nog probleempjes? Dan help ik je graag verder.[/HIDE]

Mvg,
kippetje

Weet jij hoe je eigen sWF maak:#! ik heb echt zo iemand nodig ik betaal je desnoods! ik zoek al jaren mensen die voor mij 1 swf kunnn maken op me VPS Bigsmile

;;[email protected] toevoeggen:$

(03-12-2012, 21:55)omg schreef: Weet jij hoe je eigen sWF maak:#! ik heb echt zo iemand nodig ik betaal je desnoods! ik zoek al jaren mensen die voor mij 1 swf kunnn maken op me VPS Bigsmile

Hiervoor kan je een eigen topic aanmaken?
kippetje

Mooi, ik ga hem gebruiken wanneer ik mijn hotel heb gerealeased

handig, ook kun je zorgen dat je bron-code encrypt wordt, je website is gewoon zichtbaar, je broncode is weird, kijk deze site voor broncode encryptie:
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Leuke tutorial, good job Wink

(03-12-2012, 21:55)omg schreef: Weet jij hoe je eigen sWF maak:#! ik heb echt zo iemand nodig ik betaal je desnoods! ik zoek al jaren mensen die voor mij 1 swf kunnn maken op me VPS Bigsmile

Maak een eigen topic hiervoor aan zoals hierboven is vermeld als je eigen swfs wilt hosten is het verstandig om een goed swf pack te downloaden en dat te editen

mooie tutoroal!
Keep up the good work ;P

Bedankt allemaal!

(03-12-2012, 22:35)mlt schreef: handig, ook kun je zorgen dat je bron-code encrypt wordt, je website is gewoon zichtbaar, je broncode is weird, kijk deze site voor broncode encryptie:
/free_encrypthtml.php
Lees het topic dan helemaal, er staat duidelijk dat je jouw pagina's kan encrypten.
kippetje

Met je tut is niks mee, goed zelfs. Ik heb er enkel een hekel aan als mensen rechter muisknop blokeren. CTRL + U boeit me niet maar als rechter muisknop geblokkeerd is ben ik weg. Als mensen zo bang zijn dat hun site gestolen word, heb ik een tip: zet het niet op het web. Tuurlijk zijn rippers kl****e maar ze zijn niet 100% tegen te gaan. Zij komen toch aan de bron, en de gebruikers irriteren zich aan de beperkingen. En als er encrypters zijn zijn er ook weer decrypters of je maakt je eigen encrypter Wink

Ik raad het af dus! Of doe alles echo'en in php. Laad je website wel lang:p.

Tutorial is mooi en duidelijk.

Doei.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)