Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wordpress blog
Beste leden,

Ik wil een blog gaan opstarten over mijn militaire leven en welke keuzes ik hiervoor gemaakt heb. 
Nu vroeg ik mij af hoe ik dit het beste kon doen. Hosten op een VPS of webhosting? Wat zijn handige plugins of tips?

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen!

Dank, 
RobinH

Reageer
Webhosting is meer dan genoeg, 5GB of zo en je hebt opzich genoeg. Stuur me maar een appje als je vragen hebt.

Reageer
VPS is een aanrader vind ik, zet daar zelf wordpress op, laadt 10x sneller.
Instagram & Snapchat Expert.
IG ACCOUNTS : Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Snapchat methode : Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
IG methode 1: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
IG methode 2: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Discord: Kris#2760

Reageer
(13-03-2018, 09:28)Influencer schreef: VPS is een aanrader vind ik, zet daar zelf wordpress op, laadt 10x sneller.

Dit ligt volkomen aan welke plugins je gebruikt, ik heb wat wordpress sites draaien voor testjes en draait gewoon snel op mijn webhost
Gestopt met retro's bied enkel matige support dus enkel als ik zin in heb en alleen hier op retronet. Niet meer op social media.
Verveel je? Bezit je minecraft? Neem dan een kijk je op me minecraft server: play.lgn.yt (hacken of mod gebruik is niet toegestaan)

discord: slaapkopamy#2766 Let op dat je geen spam verstuurd naar me discord want ik blok je zonder pardon.

Reageer
(13-03-2018, 09:28)Influencer schreef: VPS is een aanrader vind ik, zet daar zelf wordpress op, laadt 10x sneller.

:sleepy: Dan zat je bij slechte webhosts..

Heb elders ook al gezegd.
- Gewoon goede host zoeken.
- Gaan voor shared
- Geen bijzondere plugins pakken

En go live.
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

"Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience."

Reageer

Op strato heb je een wordpress host voor iets van 15 euro voor 3 maanden incl domein enz
Kun je proberen Wink

[Afbeelding: 9Dez7G7.png]

Reageer
Zelf raad ik webhosting aan. VPS is misschien iets sneller maar voor je doeleinden is een webhosting zeer zeker genoeg. Contact opnemen kan zeker, dan kan ik je eventueel helpen.

Reageer
Ik zou voor webhosting gaan en zelf Wordpress installeren. Ga alleen niet voor de 50 cent hostingpaketten, voor het dubbele heb je vaak 10x betere kwaliteit.
Paysafecard of Bitcoin naar Paypal/Bank? Ik regel het voor je!

Discord: Dylan#3684

Reageer
Vimexx.nl

[Afbeelding: j70lkU2.png]

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)