Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Windows xp update naar windows 10?
Misschien laat alleen als je Windows XP erop hebt staan en dat naar Windows 10 wil hebben. Ik zou het niet doen want je computer van XP naar 10 gaat waarschijnlijk sws fout.
Staat bekend als iemand die heel aardig kan zijn maar soms...

Reageer
(04-12-2017, 19:28)StaaltjeTimo schreef: Misschien laat alleen als je Windows XP erop hebt staan en dat naar Windows 10 wil hebben. Ik zou het niet doen want je computer van XP naar 10 gaat waarschijnlijk sws fout.

Misschien even kijken naar de datum voor je reageert.
dit topic is van 8-2016...
MySQL is deprecated sinds PHP 5.5 en is verwijderd in PHP 7.0stap over op MySQLi of PDO.

Reageer
(04-12-2017, 19:57)Jonas schreef:
(04-12-2017, 19:28)StaaltjeTimo schreef: Misschien laat alleen als je Windows XP erop hebt staan en dat naar Windows 10 wil hebben. Ik zou het niet doen want je computer van XP naar 10 gaat waarschijnlijk sws fout.

Wow, hij reageert een jaar later O_o, wat een ellende!!!!
''When i try to be kind, they always die''

Reageer

waarom niet?
wat gaat er fout?
[Afbeelding: VaOMn.jpg]

Reageer
(04-12-2017, 21:00)DylanZ schreef:

waarom niet?
wat gaat er fout?

Nou als je van het oudste naar het nieuwste gaat. Dan kan dat niet gaan. (Bijna het oudste)
Staat bekend als iemand die heel aardig kan zijn maar soms...

Reageer

Van XP naar W10 weet ik niet zeker of je kan upgraden of dat je een schone installatie moet uitvoeren, in iedergeval ga je naar de onderstaande website: https://www.microsoft.com/nl-nl/software.../windows10

Dan klik je op "HulpProgramma downloaden".

Zover ik weet kan je trouwens wel gewoon upgraden vanaf XP naar windows 10, in iedergeval software matig, of je computer dat trekt weet ik niet, dat gaat dat hulpprogramma voor je uitzoeken en zal ook meteen de upgrade uitvoeren indien mogelijk. Hopelijk heb je hier tenminste wel iets aan Big Grin

Wanneer je op de bovenstaande link klikt staat er ook ergens "
Deze pc met het hulpprogramma upgraden naar Windows 10 (klik voor meer of minder informatie)" Wanneer je daar op klikt staat er ook een uitgebreide uitleg voor upgrade vanaf Windows XP, succes!

(04-12-2017, 21:04)StaaltjeTimo schreef:
(04-12-2017, 21:00)DylanZ schreef:

waarom niet?
wat gaat er fout?

Nou als je van het oudste naar het nieuwste gaat. Dan kan dat niet gaan. (Bijna het oudste)

Dat kan zeker, althans dat zegt Microsoft zelf met hun hulpprogramma voor een upgrade naar windows 10.
Cheerz!

Rico, What else?! c:

Reageer
eerst naar win 7 dan naar win 10
Ik ben een stuntman

[Afbeelding: dySgd1S.png]

Reageer
ik hoorde laatsts als jij bij microsoft aangeeft dat je een bepaalde beperking hebt (is een apart vinkje wat je kunt zetten weet even de benaming niet) kun je alle windows versies gratis downloaden. weet niet zeker of het werkt maar heb eens op een forum gekeken en daar zeggen redelijk veel mensen dat het werkt.

Reageer
(04-12-2017, 20:48)Windows schreef:
(04-12-2017, 19:57)Jonas schreef:

Wow, hij reageert een jaar later O_o, wat een ellende!!!!

Als iedereen dit zou doen gaan oude post's (die geen nut meer hebben) terug naar boven komen...
MySQL is deprecated sinds PHP 5.5 en is verwijderd in PHP 7.0stap over op MySQLi of PDO.

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)