Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wie kan een flyer maken (psd)

De titel zegt het al... Wie kan er een verjaardags flyer maken voor deze week graag Pb 
ik betaal je er voor Smile

Reageer
Hoeveel betaal je?

Reageer
(04-12-2017, 21:12)Xiwi schreef: Hoeveel betaal je?

Ligt er aan
#Bikelife

Reageer
beste jongen,

ik geef je 1 groot advies zet NOOIT maar dan ook NOOIT je nummer online op het internet. genoeg sukkeltjes op Retronet die je mogelijk gaan stalken.

Je kan trouwens ook online gratis een flyer maken!
Is iets minder mooi maar wel gratis.
Dit bericht is geliked door:
  • Proxydus (12-04-2017)

Reageer
(04-12-2017, 22:30)Vragenman schreef: beste jongen,

ik geef je 1 groot advies zet NOOIT maar dan ook NOOIT je nummer online op het internet. genoeg sukkeltjes op Retronet die je mogelijk gaan stalken.

Maakt me niet veel uit Haha toch bedankt voor je til ?

Hor moet dat?

Mvg 

Dylano

Reageer
(04-12-2017, 22:30)Vragenman schreef: beste jongen,

dit.
  • dylano1888 (12-04-2017), Proxydus (12-04-2017)

Reageer

Ik raad het je ook enorm af je telefoonnummer hier te plaatsen. Genoeg mensen die het voor je willen verzieken. Ik heb het ook een tijdje gehad dat mensen mijn nummer bij van die 'bel me later terug' formulieren hadden ingevuld en ik kapot werd gebeld. Het is en blijft je eigen keuze, maar ik raad het je enorm af. Denk er goed over na Wink

Ik zeg dit trouwens ook omdat er een aantal meldingen binnen kwam van mensen die je wilde waarschuwen en zich zorgen maakten.

• dylano1888 (12-04-2017), Proxydus (12-04-2017)

Reageer
(04-12-2017, 23:23)iJordy schreef: Ik raad het je ook enorm af je telefoonnummer hier te plaatsen. Genoeg mensen die het voor je willen verzieken. Ik heb het ook een tijdje gehad dat mensen mijn nummer bij van die 'bel me later terug' formulieren hadden ingevuld en ik kapot werd gebeld. Het is en blijft je eigen keuze, maar ik raad het je enorm af. Denk er goed over na Wink

Naja ik zelf heb public nummer voor internet Big Grin
  • dylano1888 (12-04-2017)

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)