Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WerkPortaal // Updates
(12-05-2018, 23:38)Rabascm schreef: Het huidige project is stop gezet, ik wil mij gaan focussen op de framework Laravel en daarin het gehele systeem opnieuw maken.
Werk gewoon met PDO/MySQLi + oop, laravel is bs to me.

Reageer
(12-05-2018, 23:43)smeggle schreef:
(12-05-2018, 23:38)Rabascm schreef: Het huidige project is stop gezet, ik wil mij gaan focussen op de framework Laravel en daarin het gehele systeem opnieuw maken.
Werk gewoon met PDO/MySQLi + oop, laravel is bs to me.

Hi Smeggle,

Het huidige  project was inderdaad gemaakt in Mysqli. Alleen is er zoveel om te maken qua functies dat een framework zoals Laravel veel beter is.

Met vriendelijke groet,
Pascal

Reageer
(21-04-2018, 00:00)Palm schreef: Wat zijn de betalingen voor ideeën die worden gebruikt? Ideeën zijn goud namelijk.

Lmao als dat een ding was in de maatschappij had ik al lang een bedrijf geopend met als naam: "mijn geweldige ideeën".
\(•︣ₒ•︣)/

Dit bericht is geliked door:
  • Rabascm (13-05-2018)

Reageer

Voor het geval dat je hier weer mee doorgaat:
Ik denk zelf dat het niet handig is om een maand als trial te geven; je kan denk ik beter een demo maken / een langere trial instellen. Het kost voor bijvoorbeeld een school erg veel moeite om hun hele systeem over te laten zetten naar jouw systeem, en als ze dat dan misschien maar voor een maand moeten doen vinden ze dat waarschijnlijk niet de moeite waard Tounge

hey
[Afbeelding: kuF5Q]

Reageer
Succes als dit weer doorgaat in Duitsland hebben de meeste schoolen iServ

Reageer
(13-05-2018, 12:57)Rajeck schreef: Voor het geval dat je hier weer mee doorgaat:
Ik denk zelf dat het niet handig is om een maand als trial te geven; je kan denk ik beter een demo maken / een langere trial instellen. Het kost voor bijvoorbeeld een school erg veel moeite om hun hele systeem over te laten zetten naar jouw systeem, en als ze dat dan misschien maar voor een maand moeten doen vinden ze dat waarschijnlijk niet de moeite waard Tounge

Ik vind je opmerking echt super goed want je hebt hier volkomen gelijk in, ik ga eens kijken hoe ik dit kan aanpakken. Bedankt!

(13-05-2018, 13:07)Flunno schreef: Succes als dit weer doorgaat in Duitsland hebben de meeste schoolen iServ

Het gaat zeker door, dit is een project wat ik niet wil laten vallen! Ik ga eens kijken naar het systeem van iServ... misschien dat ik er iets nuttigs uit kan halen!

Thanks!

Reageer
(13-05-2018, 13:20)Rabascm schreef:
(13-05-2018, 12:57)Rajeck schreef: Voor het geval dat je hier weer mee doorgaat:

Ik vind je opmerking echt super goed want je hebt hier volkomen gelijk in, ik ga eens kijken hoe ik dit kan aanpakken. Bedankt!

(13-05-2018, 13:07)Flunno schreef: Succes als dit weer doorgaat in Duitsland hebben de meeste schoolen iServ

Het gaat zeker door, dit is een project wat ik niet wil laten vallen! Ik ga eens kijken naar het systeem van iServ... misschien dat ik er iets nuttigs uit kan halen!

Thanks!

Hahah top & alsjeblieft, heel erg veel succes met alles! Smile

hey
[Afbeelding: kuF5Q]

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)