Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wereldoorlog III
(09-08-2017, 10:12)RobinH schreef: Als je nu al hoort dat Noord-Korea dreigt met een aanval op Guam en dat Trump dan terug waarschuwt voor vuur en furie. Dat vraag ik mij echt af hoelang het nog gaat duren.

Ik gok dat het nooit gaat gebeuren. Smile
Als NK een bom zou gooien zal A sowieso een bom terug gooien. Plus Poetin zal zich dan ook vast wel eens bemoeien.
Zelf denk ik dat China er het best voor staat, daar hoor je niks van in het nieuws.
Hun staan sowieso al véél verder. Die hebben discipline Smile
Smile

Reageer
Het is vrij vanzelfsprekend dat één van hen ooit het sein eens gaat geven voor een doeltreffende aanval. Waarom? Zou jij vertrouwen hebben in een leider die enkel maar dreigt en niks onderneemt, nee toch. Jammer genoeg zijn er kernwapens en ik vrees er voor dat ze ooit toch zullen worden gebruikt. Die leider van Noord-Korea heeft enorme last van grootheidswaanzin en ik denk niet dat die er vies van is om de wereld op te offeren voor zijn groot ego.

Reageer
Rip world.

Reageer

Zolang er olie te pakken valt, zal er altijd oorlog wezen Smile

[Afbeelding: tvdhao46lc0up.png]
Dit bericht is geliked door:
  • Mohagames (08-09-2017), Wesley (08-09-2017)

Reageer
(09-08-2017, 12:11)Gucci schreef: Zolang er olie te pakken valt, zal er altijd oorlog wezen Smile

Olie niet alleen, ook water, land,...
Smile

Reageer
(09-08-2017, 12:34)Robin schreef:
(09-08-2017, 12:11)Gucci schreef: Zolang er olie te pakken valt, zal er altijd oorlog wezen Smile

Voornamelijk olie, want olie = geld.
[Afbeelding: tvdhao46lc0up.png]

Reageer
(09-08-2017, 12:34)Gucci schreef:
(09-08-2017, 12:34)Robin schreef:

Voornamelijk olie, want olie = geld.

Land = Geld & Macht
Water = Geld & Macht
Mensen = Geld & Macht
Dieren = Geld & Macht
...
Valt nooit te stoppen.
Smile

Reageer
Ik vraag me af of een dergelijke oorlog geen andere naam dan Wereldoorlog zou moeten krijgen. WOI en WOII zijn het conflict tussen Duitsland en haar bondgenoten tegen de geallieerden. Elke oorlog met een II, III ... zijn een voortzetting van de eerste oorlog tussen grotendeels dezelfde partijen. Vandaag de dag is het ook veel logischer dat een oorlog zich overal in de wereld zal gaan afspelen, we kunnen binnenkort niet voor WOXX gaan (al zitten we tegen dan waarschijnlijk al in het universum).

Reageer
(23-08-2017, 23:14)Brent schreef: Ik vraag me af of een dergelijke oorlog geen andere naam dan Wereldoorlog zou moeten krijgen. WOI en WOII zijn het conflict tussen Duitsland en haar bondgenoten tegen de geallieerden. Elke oorlog met een II, III ... zijn een voortzetting van de eerste oorlog tussen grotendeels dezelfde partijen. Vandaag de dag is het ook veel logischer dat een oorlog zich overal in de wereld zal gaan afspelen, we kunnen binnenkort niet voor WOXX gaan (al zitten we tegen dan waarschijnlijk al in het universum).

Het heet Wereldoorlog II omdat het de tweede oorlog is die heel de wereld beïnvloedde. lol
[Afbeelding: TCt1nIu.png]

Reageer
(23-08-2017, 23:31)Routch schreef:
(23-08-2017, 23:14)Brent schreef: Ik vraag me af of een dergelijke oorlog geen andere naam dan Wereldoorlog zou moeten krijgen. WOI en WOII zijn het conflict tussen Duitsland en haar bondgenoten tegen de geallieerden. Elke oorlog met een II, III ... zijn een voortzetting van de eerste oorlog tussen grotendeels dezelfde partijen. Vandaag de dag is het ook veel logischer dat een oorlog zich overal in de wereld zal gaan afspelen, we kunnen binnenkort niet voor WOXX gaan (al zitten we tegen dan waarschijnlijk al in het universum).

Het heet Wereldoorlog II omdat het de tweede oorlog is die heel de wereld beïnvloedde. lol

Zover was ik ook wel, maar een oorlog krijgt dezelfde naam als een andere oorlog omdat het tussen dezelfde partijen plaatsvindt, niet op dezelfde plaats. In de Nieuwe Tijd waren er ook al oorlogen die als een oorlog in heel de wereld werden beschouwd maar een andere naam kregen.

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)