Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 2.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wereldoorlog III
Heey.

Zoals de meeste weten, we leven in een nare wereld waar alles kan gebeuren. Dus waarom niet? Wereldoorlog III?
Terwijl Irak nucleair bezig is, is China bezig met het aanschaffen van wapens en het uitbreiden van hun economie.
Ook is er groot onhef tussen de VS en grootmacht Rusland, een heel groot probleem dus..

Wat vind jij ervan? Is een Wereldoorlog III mogelijk?

Met vriendelijke groet,
kippetje

Reageer
Alleen noord korea is bezig met die nucleaire shit.
Verder denk ik dat de mens wel slim genoeg is om GEEN nucleaire wapens te gebruiken.
Hoi

Reageer
Als het er zou komen, zou het allensinds buiten Europa zijn denk ik. Niemand is nu fout bezig in Europa. Let's go blaim north-korea

Reageer
(02-04-2013, 00:06)Gmail schreef: Als het er zou komen, zou het allensinds buiten Europa zijn denk ik. Niemand is nu fout bezig in Europa. Let's go blaim north-korea
Dat het buiten europa zou gebeuren, zou niks uitmaken. Als er kernwapens zouden worden gebruikt, heeft dat een gevolg op de gehele bevolking.

Developer gezocht voor VisionCMS:
https://retronet.nl/Thread-DEV-VisionCMS...pid1227976

[Afbeelding: flvm2t.png]

Reageer
Wereldoorlog III is allang bezig in mijn ogen.
Terrorisme heeft zijn hoogtepunt behaald deze eeuw.
Voor mij een wereldoorlog.
Skids everywhere.
Dit bericht is geliked door:
  • Wesley (16-11-2017)

Reageer
(02-04-2013, 12:45)Thomas schreef: Wereldoorlog III is allang bezig in mijn ogen.
Wie voeren er oorlog, dan?

Developer gezocht voor VisionCMS:
https://retronet.nl/Thread-DEV-VisionCMS...pid1227976

[Afbeelding: flvm2t.png]

Reageer
(02-04-2013, 13:34)Galago schreef:
(02-04-2013, 12:45)Thomas schreef: Wereldoorlog III is allang bezig in mijn ogen.
Wie voeren er oorlog, dan?

Al Qaida , Somalische Piraten , Talibaan , Al Shabaab
Skids everywhere.

Reageer
(02-04-2013, 13:58)Proud schreef: Er kan van alles gebeuren.
Hopelijk gebeurt het niet binnen Europa
Rusland ligt in twee continenten Bij Europa en Azië, dus inderdaad hopelijk dat er niks gebeurd in Europa, maar de grootste deel van Rusland ligt bij Azië, Maar gelukkig is er nog geen nieuws gehoord over Europa.

Reageer
Het zou kunnen gebeuren, ookal denk ik dat de wereld wel zo slim is om het niet te gaan doen.
Want als er een Wereldoorlog III gaat komen, kom er nooit meer een vierde.

Noord-Korea word ondersteund door Rusland.
Zuid-Korea word ondersteund door Amerika.

Noord/Zuid Korea hebben al jaren ruzie met elkaar, van wie het land eigenlijk is.
Amerika heeft zich er nu ook mee bemoeit en geef wapens aan Zuid-Korea.

Noord-Korea vindt dit uiteraard oneerlijk en niet kunnen, en nu hebben ze dus kernwapens [wat ze ook wel grote vuurpijlen] noemen op Amerika's belangrijkste steden gericht hierbij moet je denken aan; New York, Los Angeles enzovoort.

Het zou mogelijk zijn, maar ik hoop het niet.

MVG.

Reageer
Nee, toch niet Rusland?! Dat grote land met wanna-be nucleaire kern-wapens. Denk aan de koude oorlog...

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)