Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welke GSM?
(15-08-2017, 00:54)Rmkr schreef:
(14-08-2017, 22:33)Kfc schreef: Hey, ik wil even ook mijn mening geven over Apple

Apple is prijzig, maar je bent er zeker van dat je er weinig problemen mee gaat hebben. Er zijn genoeg helpcentra en Apple Stores over de hele wereld + hun online helpservice is ook top ( ik had een probleempje bij een update en ze hebben er echt alles aan gedaan om mij te helpen )

Ook het besturingssysteem ( iOS ) vind ik fijner. Alles ziet er simpel en strak uit en is goed bereikbaar.

WAT IK ZOU DOEN:
Wachten tot eind september tot iPhone 7s, 7s+ en 8 uitkomt.
Als je echt het beste wil hebben kan je dan voor de iPhone 8 gaan maar die gaat wel prijzig zijn dus misschien neem je beter een 7s+ of 7+. ( 7+ gaat al stuk goedkoper zijn )

Ook raad ik je aan om geen 32gb te nemen, aangezien dit wel snel vol zit met photos en videos maar dat is natuurlijk je eigen keuze.

Veel koopplezier en succes nog met zoeken!

Groetjes Maxime
( iPhone 6s gebruiker )

Bedankt voor je bruikbare reactie! 
Ik ga deze zeker gebruiken in mijn beslissing

Waarom niet voor 6 of 6 plus gaan? Is dan spot goedkoop en het is nogsteeds het allerbeste.
Hi

Reageer
Koop een Samsung, ik zou de Samsung Galaxy J's aanraden, goedkope en goede telefoons.
Gestopt met Habbo development voor onbepaalde tijd.

Reageer
(15-08-2017, 09:44)RICK schreef:
(14-08-2017, 22:33)Kfc schreef: Hey, ik wil even ook mijn mening geven over Apple

Apple is prijzig, maar je bent er zeker van dat je er weinig problemen mee gaat hebben. Er zijn genoeg helpcentra en Apple Stores over de hele wereld + hun online helpservice is ook top ( ik had een probleempje bij een update en ze hebben er echt alles aan gedaan om mij te helpen )

Ook het besturingssysteem ( iOS ) vind ik fijner. Alles ziet er simpel en strak uit en is goed bereikbaar.

WAT IK ZOU DOEN:
Als je echt het beste wil hebben kan je dan voor de iPhone 8 gaan maar die gaat wel prijzig zijn dus misschien neem je beter een 7s+ of 7+. ( 7+ gaat al stuk goedkoper zijn )

Ook raad ik je aan om geen 32gb te nemen, aangezien dit wel snel vol zit met photos en videos maar dat is natuurlijk je eigen keuze.

Groetjes Maxime
( iPhone 6s gebruiker )

Waarom niet voor 6 of 6 plus gaan? Is dan spot goedkoop en het is nogsteeds het allerbeste.

Nee, iPhone 6 is outdated.. Je moet minimum zeker een 6s kopen of 7

TIP VOOR IEDEREEN: KOOP NOOIT EEN TELEFOON DAT AL OUDER IS DAN EEN JAAR!!!!!

Reageer

WAT IK ZOU DOEN:

Groetjes Maxime
( iPhone 6s gebruiker )

Ik heb een 6, en de 6plus is idd wel sick, maar begint dan toch te verouderen?
Ahhn de mannen, vele groetjes van :
Rmkr - 

When i see u again. ohoho

Reageer
(15-08-2017, 12:31)Rmkr schreef:
(15-08-2017, 00:54)Rmkr schreef: Bedankt voor je bruikbare reactie! 

Nee, ik gebruik nu ook de 6 plus en werkt perfect. Je moet niet altijd het beste van het beste willen hebben, naar mijn mening vind ik de 6 plus het beste toestel wat er is. Vind die Fysieke home button niet handig, had ook een iPhone 7 plus aangeschaft.
Hi

Reageer
(15-08-2017, 13:02)RICK schreef:
(15-08-2017, 12:31)Rmkr schreef:
(15-08-2017, 09:44)RICK schreef: Waarom niet voor 6 of 6 plus gaan? Is dan spot goedkoop en het is nogsteeds het allerbeste.

Nee, ik gebruik nu ook de 6 plus en werkt perfect. Je moet niet altijd het beste van het beste willen hebben, naar mijn mening vind ik de 6 plus het beste toestel wat er is. Vind die Fysieke home button niet handig, had ook een iPhone 7 plus aangeschaft.

De fysieke homeknop kan je zelf instellen is prima ( ken genoeg mensen die hem veel beter vinden dan de oude )
Koop pls geen 6+ want je toestel is dan al sterk veroudert ( is al 3 jaar op  de markt )

Reageer
(14-08-2017, 20:41)Rmkr schreef:
(14-08-2017, 13:08)lowe schreef:
(14-08-2017, 12:59)Rmkr schreef: Eerlijk? Ik vind het damn nice. Maar als ik dan toch zoveel geld zou uitgeven, geef ik dat toch beter uit aan een iPhone?
Het is en blijft natuurlijk je eigen keuze waaraan je je geld spendeert. Maar stel dat ik een bedrag van 1500 euro zou hebben om uit te geven aan een smartphone, dan zou ik toch al sneller opteren voor de Oneplus. 
Als we bijvoorbeeld een iPhone 7 vergelijkt met de Oneplus 5 dan zijn er toch al een aantal extra verschillen. 
  • Batterijcapaciteit: Oneplus5 (3300 mAh) vs. iPhone7+ (2900mAh)
  • Werkgeheugen: Oneplus5 (6GB) vs. iPhone7+ (3GB)
  • Rear-Camera: Oneplus5 (20MP) vs. iPhone7+ (12MP)

Natuurlijk kan ik zo een tijd blijven doorgaan en zullen er bij de iPhone ook wel dingen beter zijn dan bij de Oneplus, maar omgekeerd is dit natuurlijk ook. Uiteindelijk leunt je keuze toch het dichtst aan bij je persoonlijke voorkeur...

Jij doet me heel sterk twijfelen man.  Blush Heb je zelf een Oneplus5? En ben je hier tevreden over?
Ik zelf heb geen Oneplus 5 maar een aantal vrienden van mij hebben hem recent aangekocht. Zelf ben ik er nog voor aan het werken. Tot nu toe heb ik alleen nog maar positieve punten gehoord.
Zoals ik hier boven als zelf las en zoals ik al eens eerder aangehaald heb is het eerder je eigen voorkeur, aangezien je een Apple toestel gewoon bent zal het iet wat moeilijker zijn om te werken met een Android...

Hoi Big Grin

Reageer
(14-08-2017, 12:59)Rmkr schreef:
(14-08-2017, 12:12)lowe schreef: Misschien moet je eens kijken naar een OnePlus 5. Zijn van zeer goede kwaliteit en in vergelijking met een nieuwe iPhone toch wel bijna de helft zo goedkoop. Voor een badrag van 499 euro heb je er eentje met 6GB werkgeheugen en een opslag van 64 GB. Er is ook een duurdere variant die 559 euro kost, maar hierbij heb je dan 8GB werkgeheugen en een totale opslagcapaciteit van 128GB.

https://oneplus.net/be_nl/oneplus-5

Eerlijk? Ik vind het damn nice. Maar als ik dan toch zoveel geld zou uitgeven, geef ik dat toch beter uit aan een iPhone?
Het is en blijft natuurlijk je eigen keuze waaraan je je geld spendeert. Maar stel dat ik een bedrag van 1500 euro zou hebben om uit te geven aan een smartphone, dan zou ik toch al sneller opteren voor de Oneplus. 
Als we bijvoorbeeld een iPhone 7 vergelijkt met de Oneplus 5 dan zijn er toch al een aantal extra verschillen. 

Natuurlijk kan ik zo een tijd blijven doorgaan en zullen er bij de iPhone ook wel dingen beter zijn dan bij de Oneplus, maar omgekeerd is dit natuurlijk ook. Uiteindelijk leunt je keuze toch het dichtst aan bij je persoonlijke voorkeur...

Hey, om hier even op in te gaan.. Specs mag je nooit vergelijken met elkaar. Je moet het echt uitproberen

Reageer
(15-08-2017, 18:51)Kfc schreef:
(14-08-2017, 12:59)Rmkr schreef: Eerlijk? Ik vind het damn nice. Maar als ik dan toch zoveel geld zou uitgeven, geef ik dat toch beter uit aan een iPhone?

Hey, om hier even op in te gaan.. Specs mag je nooit vergelijken met elkaar. Je moet het echt uitproberen
Daarom dat ik ook meedeel dat het ook naar eigen voorkeur uit zal gaan...

Hoi Big Grin

Reageer
Samsung galaxy S7. Snel ding en vind het erg chill

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)