Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Weet iemand deze fout in PearCMS
Notice: Use of undefined constant REMOTE_ADDR - assumed 'REMOTE_ADDR' in C:\xampp\htdocs\data_classes\server-data.php_data_classes-core.php.php on line 21

Fatal error: Call to undefined function session_is_registered() in C:\xampp\htdocs\data_classes\server-data.php_data_classes-core.php.php on line 90 Please zet in reactie wat ik moet doen!

Ik zou het niet weten maar ik zoek het zsm op.

(04-11-2012, 00:16)ItzTanQ schreef: Notice: Use of undefined constant REMOTE_ADDR - assumed 'REMOTE_ADDR' in C:\xampp\htdocs\data_classes\server-data.php_data_classes-core.php.php on line 21

Fatal error: Call to undefined function session_is_registered() in C:\xampp\htdocs\data_classes\server-data.php_data_classes-core.php.php on line 90 Please zet in reactie wat ik moet doen!

Deze cms werkt alleen voor Xamp 1.7.3 of een hogere versie van IIS. Deze is confortabel met Butterstorm en New crotos emulator!

(04-11-2012, 01:56)Unique schreef:
(04-11-2012, 00:16)ItzTanQ schreef: Notice: Use of undefined constant REMOTE_ADDR - assumed 'REMOTE_ADDR' in C:\xampp\htdocs\data_classes\server-data.php_data_classes-core.php.php on line 21

Deze cms werkt alleen voor Xamp 1.7.3 of een hogere versie van IIS. Deze is confortabel met Butterstorm en New crotos emulator!
ga ik edankt
dat proberen b

oke

Als het gelukt is, stuur me dan een PM voor een slotje.

(04-11-2012, 01:56)Unique schreef:

Wat is de "New crotos emulator"?

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)