Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Webbuild

Hallo,

Veel beginners weten niet wat ze moeten doen als habbo een nieuwe webbuild heeft, ik heb een makkelijker manier ga naar mijn site en ga naar deze pagina: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
In het rood staat de huidige webbuild van habbo en kun je kopiëren en plakken waar die moet.

Als er veder dan nog vragen zijn hoor ik het graag Happysmile

Erg handig voor iedereen!
Ik speel geen retros; security advisor.

Klopt, hopelijk maak je hem sticky dan heb je ook geen noobs die in de chat spammen voor de nieuwste webbuild.

Vaak heb je geen webbuild meer nódig
[Afbeelding: 9LWPEWl.png]
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

(02-12-2012, 20:24)iArjan schreef: Klopt, hopelijk maak je hem sticky dan heb je ook geen noobs die in de chat spammen voor de nieuwste webbuild.

Klopt... daarom stickied. ;-)

Handig voor mensen die het niet weten, je kan het ook gewoon via de paginabron doen op Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Had dit voorgesteld , weet niet of je het bij mij hebt gelezen of het jou ook begon te irriteren ^^

Offt; Neem je ook ads aan?

Nice ! ..........

Vanaf nu kan je hem hier vinden: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Unstickied en gesloten.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)