Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WIN 25 EURO!
Hoi! Doe mee aan de winactie van Likky.nl

Op Likky kun je een profiel aanmaken en foto's uploaden, prive en openbaar. Je kan ook andere gebruikers volgen en hun foto's bekijken. Post grappige memes, mooie foto's of hele gekke foto's.

De winactie: Kan jij mooie foto's maken van bijv. de natuur of bepaalde monumenten, dan maak je kans om 25 euro te winnen. Maak een account aan op onze website en post je 3 mooiste foto's die jij ooit hebt gemaakt. Wij kiezen over 2 weken een winnaar en diegene ontvangt 25 euro.
Mvg, Jweenk 

Reageer
Leuk dat mensen mee doen, maar vergeet niet een account aan te maken! Als je als gast upload dan kunnen wij geen winnaar selecteren.
Mvg, Jweenk 

Reageer
Via paypal?
Zoekend naar een promotiepaneel...

Reageer
(07-02-2018, 20:59)chrissie123 schreef: Via paypal?

Hey, wij betalen uit via Paypal of gewoon Internet bankieren.
Mvg, Jweenk 

Reageer
Waarom?
IP geblokkeerd door afbeeldingen van schelden met “kanker” te posten.

Reageer
Leuk idee, jammer dat Likky precies hetzelfde concept is als Instagram :')

hey
[Afbeelding: kuF5Q]

Reageer
(07-02-2018, 22:10)Rajeck schreef: Leuk idee, jammer dat Likky precies hetzelfde concept is als Instagram :')

Hi, Likky is meer een plek voor Nederlandse mensen om grappige afbeeldingen en memes te delen. Instagram is meer voor persoonlijk gebruik. Toch snap ik je punt, maar Likky is ook voor fotografen bijvoorbeeld. Je kunt verschillende albums maken en andere fotografen volgen voor inspiratie. 

Maar bedankt, ik ben bezig Likky nog zo te veranderen dat het origineel wordt. Het hoeft ook niet groot te worden btw, vind 't leuk om een beetje te prutsen aan mijn website.
Mvg, Jweenk 

Reageer
(07-02-2018, 22:22)Jweenk schreef:
(07-02-2018, 22:10)Rajeck schreef: Leuk idee, jammer dat Likky precies hetzelfde concept is als Instagram :')

Hi, Likky is meer een plek voor Nederlandse mensen om grappige afbeeldingen en memes te delen. Instagram is meer voor persoonlijk gebruik. Toch snap ik je punt, maar Likky is ook voor fotografen bijvoorbeeld. Je kunt verschillende albums maken en andere fotografen volgen voor inspiratie. 

Maar bedankt, ik ben bezig Likky nog zo te veranderen dat het origineel wordt. Het hoeft ook niet groot te worden btw, vind 't leuk om een beetje te prutsen aan mijn website.

De site straalt proffesioneel uit. Niet memes, of dingen die grappig zijn.

Reageer
(07-02-2018, 22:36)Chao schreef:
(07-02-2018, 22:22)Jweenk schreef:

De site straalt proffesioneel uit. Niet memes, of dingen die grappig zijn.
Thanks, zal er naar kijken.
Mvg, Jweenk 

Reageer
Topic verplaatst naar de Reclame sectie van RetroNet.
[Afbeelding: banner.jpg]

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)