Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Vraag] Wie wilt dit doen?
Hoi iedereen!
Ik wil graag een hotel maken, maar het ging een beetje mis toen ik em maakte.
Ik heb nu alles verwijderd en ik zou graag willen dat iemand voor me via teamviewer een hotel voor me maakt.

Specificaties:
Ik host bij Strato, ik wil een R63 hotel, graag niet met PhoenixPHP. Ik gebruik Phoenix Emulator, dus graag ook dat ie daarmee compatibel is. Ik heb een VPS met daarop Windows Server 2008 erop geinstalleerd, ik heb onbeperkte traffic, 4GB werkgeheugen, 200GB schijfruimte, en Plesk erop.

En ik heb besloten, je krijgt van mij ook een VPS met precies dezelfde specificaties. Ik stuur je als hij is gemaakt de inloggegevens etc, en doe wat je ermee wilt.

Hoi,

Ik denk niet dat iemand zomaar een hotel voor je gaat maken.
En geef zoiezo meer specificaties,
wat voor hotel wil je. Waar host je op ETC ETC.

Toch veel succes Happysmile

Specificaties:

Ik host bij Strato, ik wil een R63 hotel, graag niet met PhoenixPHP. Ik gebruik Phoenix Emulator, dus graag ook dat ie daarmee compatibel is. Ik heb een VPS met daarop Windows Server 2008 erop geinstalleerd, ik heb onbeperkte traffic, 4GB werkgeheugen, 200GB schijfruimte, en Plesk erop.

En ik heb besloten, je krijgt van mij ook een VPS met precies dezelfde specificaties. Ik stuur je als hij is gemaakt de inloggegevens etc, en doe wat je ermee wilt.

Redesigned,

Ik denk dat niemand dit gaat doen, omdaaaaatt ze denken dat je hun gaat nakken.

Bedank me als dit heeft geholpen.

Veel succes Happysmile

Ik wil wel een hotel voor je maken, maar vooraf betalen. Ik ken een paar mensen die op mijn hotel gespeeld hebben (R63 en R63B), en een paar hebben zelf al een VPS plus domein. Mail me terug op mijn email of skype aub: [email protected] - fancypantsyNL

Ik raad je aan hem niet vooraf te betalen.
Dit kan uitmonden in benarde situaties.

Niks persoonlijks

Bedank me als dit heeft geholpen.

Veel succes Happysmile

Ik wil je wel met een aantal dingen helpen, maar ga niet alles voor je voorkauwen. Wat als er iets mis gaat? Je kunt het dan niet zelf gaan fixen. Uiteindelijk wordt dat een probleem.
Hoi

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)