Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Vraag] Teamviewer Gratis? [Vraag]
Ewaaa Peoplee,

ik had eens een teamviewer dat gratis was
maar door een systeem backup was de teamviewer wegg
dus downloade ik opnieuw
toen was het weer helemaal leuk, na 13 dagen...
toen kreeg ik de melding: * Proefperiode is verlopen*

mijn vraag nu is kan ik dat omzeilen

Greatzz,

Hoi TeV,

Verwijder Teamviewer 7 eerst van je computer, vervolgens kan je het Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. downloaden. Tijdens de installatie moet je ervoor kiezen dat het voor thuisgebruik is.

Hierna kan je het gewoon gebruiken. Wink

Ik speel geen retros; security advisor.

@Quote, nog steeds zelfde verhaal

Maak eens een printscreen van de melding?
Ik speel geen retros; security advisor.

Ik raad je aan om Join.me te gaan gebruiken, meerdere personen kunnen het bezoeken als je het wilt. Ook is met teamvieuwer te makkelijk om iemands zijn pc over te nemen bij join.me is dit ook mogelijk maar een stuk moeilijker.

Bekijk Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. als je het wilt gebruiken.

[Afbeelding: 22t3Eyl.png]

(27-11-2012, 17:17)Mαdηeѕѕ™ schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. als je het wilt gebruiken.

Dank je wel voor de tip, ik zal het gaan bekijken

Join.me is extreem traag en bovendien is het dus niet zo goed als teamviewer i.v.m de mogelijkheden die je hebt.
Je kan teamviewer volledig verwijderen en dan weer herdownloaden. (Helemaal verwijderen uit de program files, waar je 't hebt geïnstalleerd en OOK in je prullenbak.)
kippetje

Simpel, ga naar de website van Teamviewer en klik op download. Dan uitvoeren, nu vink je niet commercieel gebruik aan. Vervolgens verder, dan krijg je regelementen die je kan accepteren. Maar vink ze allebij aan. Ga dan verder, dan installeert het dus op je computer. Is de installatie klaar, vind je bovenin: Gratis licentie: commercieel gebruik.

Groeten van,

Colin.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)