Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vlees eten in de 21ste eeuw
Ieder zijn mening, doe wat je denkt dat je moet doen.
Maar ik blijf vlees eten, en andere die dat ook willen doen zouden niet moeten gedwongen worden.
Hoor je ons constant propaganda maken waarom WIJ vlees eten en dat zo moet blijven? Nah.
Dus laat ieder gewoon lekker z'n ding doen, wat maakt het jou uit?

Terug op RN!
Lang niet actief geweest, hopelijk komt daar verandering in.
[Afbeelding: 306779__vodka_p.jpg]

Dit bericht is geliked door:
  • Scanda (03-08-2018)

Reageer
We eten het al sinds ons bestaan. Als het slecht voor ons was geweest hadden we t niet zo lang volgehouden. Snap niet waarom het nu ineens slecht is.
Ik heb het dan wel over ‘puur’ vlees, waar dus geen shit aan is toegevoegd.

hey
[Afbeelding: kuF5Q]

• Scanda (03-08-2018), Sfekke (03-08-2018)

Reageer
(03-08-2018, 10:54)Rajeck schreef: We eten het al sinds ons bestaan. Als het slecht voor ons was geweest hadden we t niet zo lang volgehouden. Snap niet waarom het nu ineens slecht is.
Ik heb het dan wel over ‘puur’ vlees, waar dus geen shit aan is toegevoegd.
Die logica gebuik ik dus ook.

Terug op RN!
Lang niet actief geweest, hopelijk komt daar verandering in.
[Afbeelding: 306779__vodka_p.jpg]

Reageer

Ja maar we buiten de aarde uit omdat we met teveel mensen zijn. Ik denk niet dat holbewoners op grote schaal dieren kweekten om daarna te slachten voor vlees  Thinking

Reageer
(03-08-2018, 12:37)Sulka schreef: Ja maar we buiten de aarde uit omdat we met teveel mensen zijn. Ik denk niet dat holbewoners op grote schaal dieren kweekten om daarna te slachten voor vlees  Thinking

Soort van. Het waren nomaden, ze trokken dus rond omdat na een tijdje het eten opwas en ze het op andere plekken moesten vinden.
Echter, toen we we de landbouw ontdekte, kweekten ze zeker wel dieren voor de slacht. Verschil is nu dat wij met meer zijn.

hey
[Afbeelding: kuF5Q]

• Jeff (03-08-2018), Sulka (03-08-2018)

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)