Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[VRAAG] Windows 7 [VRAAG]

Hallo, Ik heb nu Windows XP Proffasional Sad, en ik baal daarvan.
Ik wil hem transformeren naar Windows 7! Weet iemand hoe het moet?
Alsjeblieft plaats dan hieronder een reactie.
Ik ben er zat van heletijd met een slome computer te moeten werken Sad

Met vriendelijke groet,
Bacirade

Je moet nagaan of Windows 7 je computer wel sneller maakt, als dat zo is, dan kun je die kopen bij de Microsoft Store, of bij shops zoals pcp.ch.

Als je je computer TOTAAL wil slopen, vooral doen. WinXP computers zijn gemaakt voor WinXP. niet voor 7!

Vroeger had ik ook WindowsXP ik had ergens Windows 7 gedownload maar het was zonder geluid :s.. Het lukte wel, maar ik ben de site vergeten en, ik kreeg altijd als ik mn pc opstarten zon waarschuwing van dat het illegaal is dat weet ik ook wel, maar er is niets gebeurd? Ik had hem 3 jaartjes, ik heb niks gekregen ofzo.

(28-10-2012, 11:29)Bacirade schreef: Vroeger had ik ook WindowsXP ik had ergens Windows 7 gedownload maar het was zonder geluid :s.. Het lukte wel, maar ik ben de site vergeten en, ik kreeg altijd als ik mn pc opstarten zon waarschuwing van dat het illegaal is dat weet ik ook wel, maar er is niets gebeurd? Ik had hem 3 jaartjes, ik heb niks gekregen ofzo.

Ik heb wel een aantal programma'tjes waar je je PC op windows 7 kunt laten lijken.
SevenMizer en Windows 7 transformation pack.
Google ze eens !

Ga naar kuiken.co

Zoek windows 7 op

Brand op cd

Installeer het

Wees blij Happysmile
Alle pc zijn ondersteund om nieuwe windows te draaien.

Denk wel dat veel mensen met windows xp blij zijn.

(08-11-2012, 19:21)wesleyd0g schreef: Ga naar kuiken.co

Zoek windows 7 op

Brand op cd

Installeer het

Wees blij Happysmile
Alle pc zijn ondersteund om nieuwe windows te draaien.

Denk wel dat veel mensen met windows xp blij zijn.

Kletskoek.
Niet alle pc's zijn ondersteund.

Uhm... en een 1GB RAM, zoals mijn oude server kon Windows 7 ook niet houden.. het is te zwaar.. Windows 8 word dus nog erger.
Trukker1998. Old but not forgotten.

Een upgrae van Windows XP naar Windows 7 is niet mogelijk, wel kan je hem eerst naar Windows Vista Upgraden en daarna naar Windows 7.

Houd je er rekening mee dat je aan de eisen van Windows Vista EN Windows 7 moet voldoen. Wink

Ik speel geen retros; security advisor.

Een oude Packard Bell easy note D5 redde er wel mee hoor Tounge (512MB RAM Tounge).

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)