Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[UPDATE] Habbo template (FHD) Edit [UPDATE]

Hey de mensen die op internet zitten xD.

Ik ben bezig aan een edit van Habbo template van FHD,
ik moet er bij zeggen dat er wat verbeterd word,
want in de standaard Habbo template als je iets in de header wilt
aanpassen moet je het bij elke pagina zetten. Ik ben er dus mee bezig dat je het alleen in het PHP bestand Systeem moet veranderen ( dan is het dus overal in de header OP ELKE PAGINA veranderd ). Minder werkt dus. Jullie zullen hem wel in de sectie Releases binnenkort zien!

Groetjes Miraclesz

UPDATE 1#
ik heb de me al half af: preview

Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. Graag cijfer blush

Succes, houd ons op de hoogte!
Ik speel geen retros; security advisor.

Ik heb daar ook al over na gedacht. Maar ik heb het niet gedaan omdat, als je bijv de me.php pagina hebt, dan heeft de me.php knop een andere kleur. (wit) En aangezien de me samen zit met instellingen, lijkt het net of de me.php weergeven word terwijl je op de instellingen zit. Dat betekent dat de navigatie niet goed meer loopt. Want als dat niet zo was, had ik dat ook al gedaan.
Together we stand, divided we'll fall.

(30-11-2012, 16:21)FHD schreef: Ik heb daar ook al over na gedacht. Maar ik heb het niet gedaan omdat, als je bijv de me.php pagina hebt, dan heeft de me.php knop een andere kleur. (wit) En aangezien de me samen zit met instellingen, lijkt het net of de me.php weergeven word terwijl je op de instellingen zit. Dat betekent dat de navigatie niet goed meer loopt. Want als dat niet zo was, had ik dat ook al gedaan.
Hoe bedoel je, ik snap je nu even niet Tounge

Zou ik een keertje via teamviewer of skype of weet ik het mee mogen kijken. Ik wil me namelijk gaan verdiepen in het ontwerpen van layouts.

Nice ! Zou je deze me page al willen releasen ? =)

(30-11-2012, 16:56)Miraclesz schreef:
(30-11-2012, 16:21)FHD schreef: Ik heb daar ook al over na gedacht. Maar ik heb het niet gedaan omdat, als je bijv de me.php pagina hebt, dan heeft de me.php knop een andere kleur. (wit) En aangezien de me samen zit met instellingen, lijkt het net of de me.php weergeven word terwijl je op de instellingen zit. Dat betekent dat de navigatie niet goed meer loopt. Want als dat niet zo was, had ik dat ook al gedaan.

Wat ik bedoel is, dat als je bijvoorbeeld op de me.php komt, dan is de gebruikersnaam vetgedrukt, omdat je daar momenteel bent. Als je nou een php systeem gaat maken voor de navigatie, krijg je dus het effect dat op steeds dezelfde pagina jouw gebruikersnaam vetgedrukt is, terwijl je eigelijk op bijv de staff pagina zit. Snap je een beetje xD?
Together we stand, divided we'll fall.

(30-11-2012, 23:34)FHD schreef:

Wat ik bedoel is, dat als je bijvoorbeeld op de me.php komt, dan is de gebruikersnaam vetgedrukt, omdat je daar momenteel bent. Als je nou een php systeem gaat maken voor de navigatie, krijg je dus het effect dat op steeds dezelfde pagina jouw gebruikersnaam vetgedrukt is, terwijl je eigelijk op bijv de staff pagina zit. Snap je een beetje xD?

Dat kan je fixen hoor met de juiste php
[Afbeelding: 9LWPEWl.png]
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

(30-11-2012, 23:34)FHD schreef:

Ik heb bijna alle pagina's al af,
en de namen zijn niet vet gedrukt Tounge?

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)