Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
The end of AttackProtect?
(13-04-2018, 10:31)Aardbol schreef: Misschien een idee om een donatie knop op je site te plaatsen?

Staat er al haha
Gratis TCP Proxy?
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
(12-04-2018, 19:43)prosir schreef:
(12-04-2018, 19:29)iJordy schreef:
(12-04-2018, 18:43)prosir schreef: Servdiscount.com?

Is brol

Wattes?

Servdiscount is troep.

Reageer
(13-04-2018, 15:52)iJordy schreef:
(12-04-2018, 19:43)prosir schreef:
(12-04-2018, 19:29)iJordy schreef: Is brol

Wattes?

Servdiscount is troep.

Idd. Blijf gewoon waar ik nu zit bevalt me prima Wink
Gratis TCP Proxy?
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
(01-04-2018, 01:05)Faxity schreef: Zoals vele mij wel kennen was ik de eigenaar van XH-Proxy waar je relatief goede TCP Proxies kon kopen voor een lage vaste prijs. Dit projectje is een beetje uit de hand gelopen en stuk gegaan door een slechte comminucatie binnen in het team waardoor ik AttackProtect.cf op de markt bracht.

Het probleem nu is. dat AttackProtect 100% gratis voor iedereen is alleen mensen willen geen donaties doen om het project te steunen (Mijn fout omdat als je iets gratis ziet zul je er niet zomaar gaan investeren)

Nu is mijn oproep (ondertussen na een slaappil)
Ik ben opzoek naar mensen die wat geld kunnen doneren om AttackProtect.cf goed op de markt te kunnen zetten en nee het is niet de bedoeling dat je er dan niks voor terug krijgt.. Ten eerst krijgt iedereen een persoonlijk bedankje en kunnen we eventuele reclame voor je maken op onze website.

Ook mag je als eerste van alles testen mbt het systeem waar we nu mee bezig zijn

Ook wil ik binnenkort reseller servers kunnen aanmaken waarbij mensen hun eigen proxy server huren bij mij en dan daar unlimited proxies op kunnen maken. (Dit is dan een betaalde feature)

en verder nog veel meer andere dingen die later gaan komen...

Dus heb je intresse om een kleine donatie te doen? Stuur me even een pmentje waarmee je mij hardstikke blij gaat maken

Doneren kan via PayPal, PSC en in sommige gevallen iDeal

ik hoor nog van jullie (Valt nu K.O door slaappil)Stu

stuurcme maar even een pb

Reageer
Bump
Gratis TCP Proxy?

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)