Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[] The Lyrics []

Hey mensen, Hierbij presenteer ik mijn nieuwe kanaal.
Het kanaal is niet echt nieuw maar ik ben na 1 jaar weer begonnen.
Ik ga jullie wat vertellen over het kanaal en als het je aanspreekt kan je ff kijken op onze kanaal.

Ongeveer 3 jaar geleden ben ik begonnen met Lyrics video's maken. Ik vond het leuk en begon ergens in december 2015 een kanaal genaamd : (The Lyrics) We stegen heel hard met views en staan nu met de meest bekeken video bij de 200k+ views. Totdat ik naar een andere school ging stopte ik en gaf het kanaal aan een vriend waarmee ik samenwerkte. Het wachtwoord terug krijgen ging niet gemakkelijk (en misschien ben ik wel een naaier maar ik verandere alle gegevens wanneer ik het wachtwoord kreeg terwijl ik had beloofd het niet te doen) Sinds vandaag 12-1-2018 ben ik weer officieel begonnen en staat mijn 1e video alweer online.. mijn eerste video's waren voor de doelgroep 6 t/m 12 omdat ik veel kinderen voor kinderen maakte omdat dat veel views trok... nu ik wat ouder ben en ik gwn een hekel heb aan dat muziek ga ik veranderen met de muziekstijl die nu op mijn kanaal te vinden is. Dus heb jij misschien ideeën voor een nummer dat minder dan 1 week oud is en het liefst geen lyrics video heeft, meld het me. ( Ik houdt het wel bij en probeer het eigelijk bij te houden of er nieuwe nummers komen maar een idee is nooit slecht )

Informatie over het kanaal
Kanaal naam : The Lyrics
Gestart : December 2015
Abonnees : 750+
Meeste weergaves : 210k+

Toch nog benieuwd naar het kanaal? Check hem dan zeker! :Smile
Klik hier om naar het kanaal te gaan! Tot daar!

Reageer
Josylvio
Skittle Stacking

Suc6 met je kanaal!
Ajax amsterdam

discord: Joep035

Reageer
(12-01-2018, 16:48)=Joepp. schreef: Josylvio
Skittle Stacking

Suc6 met je kanaal!

Thnx Wink

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)