Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Teveel Pijn .....
Hoi ,

Ik heb sinds gisteren toen ik naar voetbal ging had ik buikpijn naja ik heb beetje getrained dan ging het beter etc maar als ik weer naar huis ging dan deed het weer pijn maar niet zo hard drm ging ik alleen avonds 5 snoepjes eten en slapen ik kon ook niet slapen ik probeerde te slapen ( 23 uur) , Opeens kon ik slapen maar dan 20 min dan werd ik wakker dus ik heb vandaag / gisteren niet geslapen.

Ik weet nu niet wat ik doen moet .

Iemand tips? Want ik kon vroeger bij Buikpijn ook slapen .... Ik denk nu heeft het iets met mijn darm te doen , want daar voel ik de Pijn .

(14-06-2018, 09:51)Orceptix schreef: Hoi ,

Ik heb sinds gisteren toen ik naar voetbal ging had ik buikpijn naja ik heb beetje getrained dan ging het beter etc maar als ik weer naar huis ging dan deed het weer pijn maar niet zo hard drm ging ik alleen avonds 5 snoepjes eten en slapen ik kon ook niet slapen ik probeerde te slapen ( 23 uur) , Opeens kon ik slapen maar dan 20 min dan werd ik wakker dus ik heb vandaag / gisteren niet geslapen.

Ik weet nu niet wat ik doen moet .

Iemand tips? Want ik kon vroeger bij Buikpijn ook slapen .... Ik denk nu heeft het iets met mijn darm te doen , want daar voel ik de Pijn .

dokter.nl

Paracetamol of ibuprofen in nemen, kijken hoe het gaat dit weekend. Mocht je van het weekend meer last van krijgen dan moet je even een afspraken maken bij je huis arts. Of als het echt niet gaat naar de eerste hulp in het ziekenhuis

Faxity was here Heart

[Afbeelding: p7q15vu.png]

Bron: Gezondetips
Wanneer je op je tenen gaat staan en vervolgens je hakken hard in de grond zet, zal dit bij een blindedarmontsteking vaak veel pijn doen.
Is dit het geval?, neem dan contact op met je huisarts.

Moon
YoCazzah

(14-06-2018, 10:22)YoCazzah schreef: Bron: Gezondetips
Wanneer je op je tenen gaat staan en vervolgens je hakken hard in de grond zet, zal dit bij een blindedarmontsteking vaak veel pijn doen.
Is dit het geval?, neem dan contact op met je huisarts.

Idk ik heb bij eten pijn ik zit nu op mijn stoel nu doet het niet pijn maar als ik slapen wil dan doet het wel pijn ... of als ik eten wil .

You're pregnant

Dit bericht is geliked door:
  • JulianSchijndel (14-06-2018), Rajeck (14-06-2018)

Buikpijn is een relatief begrip. Waar heb je buikpijn? Bovenin, onderin? Is je buik wat meer opgezwollen als normaal?

(14-06-2018, 10:50)Kroonam schreef: Je hebt last van het meningokokken virus. Je zult na 24 uur doodgaan.
Gr xx

Stop nou is met liegen dat heb ik sws niet ...

(14-06-2018, 10:52)Leetinkoop schreef: Buikpijn is een relatief begrip. Waar heb je buikpijn? Bovenin, onderin? Is je buik wat meer opgezwollen als normaal?

Bij Darm ongeveer

(14-06-2018, 10:52)Orceptix schreef:
(14-06-2018, 10:50)Kroonam schreef: Je hebt last van het meningokokken virus. Je zult na 24 uur doodgaan.
Gr xx

Stop nou is met liegen dat heb ik sws niet ...

(14-06-2018, 10:52)Leetinkoop schreef: Buikpijn is een relatief begrip. Waar heb je buikpijn? Bovenin, onderin? Is je buik wat meer opgezwollen als normaal?

Bij Darm ongeveer

Je darmen zitten door zo'n beetje heel je buik, maar ok.
Constipatie?

heb je van als je loopt dat je een steek krijg bij je darmen? dan weet ik het wel dan zijn het kliertjes of het heeft met je blindedarm te maken heb ik ook gehad.
klik hier om naar youtube te gaan

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)