Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Telefoon warm
(15-06-2017, 07:24)Emerald schreef:
(14-06-2017, 23:56)Epicc schreef: Moet je hem even in de vriezer leggen. Wel in een afgesloten plastic zak. Verbeterd ook de batterij duur.

Is dit een grap?

Nee. Je moet er wel een plastic zak om doen. En natuurlijk niet tot -25 bevriezen maar tot -10 zou prima moeten kunnen.

Reageer
(15-06-2017, 14:26)Emerald schreef:
(15-06-2017, 10:12)Mikaiil schreef: Ik had dezelfde probleem met mijn S5. Ik heb die geroot en een app geinstalleerd die 'cpu saver' heet.
Ik zet bvb maximum op 1ghz, zo kan ik games spelen zonder dat me gsm opwarmt, en je batterijduur gaat langer mee natuurlijk Smile.
Ik zou zeggen succes met het rooten? Big Grin

Heb hem al een tijdje geroot (probleem was er al voordat ik m had geroot) maar die app helpt niet.

Downgrade naar lollipop 5.x.x?

Met vriendelijke groeten, Mikail Smile

Reageer
Ik geloof dat het komt inderdaad door je ram.
Als je je mobiel oplaadt maar wordt daardoor niet warm, is het natuurlijk ook niet iets te doen met je batterij.
Ik denk in principe je ram.
Mijn persoonlijke informatie:
Spoiler (Weergeven)

[Afbeelding: 1pPQmz.jpg]

[Afbeelding: SwBp10.jpg]

Reageer
Probleem is er nog steeds telefoon is altijd rond de 75-80°c

Reageer
tijd voor een nieuwe, alhoewel dat ook niet altijd wat zegt want mijn iphone kan behoorlijk heet worden en die is ook nog niet zo oud haha
Liefs,

ps. volg mijn super interessante leven hierrrrr (en nee, er komt geen skere twitter pagina.)

Reageer
(16-06-2017, 22:07)Liesan schreef: tijd voor een nieuwe, alhoewel dat ook niet altijd wat zegt want mijn iphone kan behoorlijk heet worden en die is ook nog niet zo oud haha

Helaas heb ik al me geld uitgegeven aan mn gaming setup dus dat zit er niet in ?

Reageer
(16-06-2017, 22:10)Emerald schreef:
(16-06-2017, 22:07)Liesan schreef: tijd voor een nieuwe, alhoewel dat ook niet altijd wat zegt want mijn iphone kan behoorlijk heet worden en die is ook nog niet zo oud haha

Helaas heb ik al me geld uitgegeven aan mn gaming setup dus dat zit er niet in ?

Dan wordt het leven met een hete telefoon I guess  Sad
Liefs,

ps. volg mijn super interessante leven hierrrrr (en nee, er komt geen skere twitter pagina.)

Dit bericht is geliked door:
  • Lars (06-16-2017)

Reageer

Voor 150 euro heb je al een prima smartphone hoor. Tenzij je het nieuwste van het nieuwste wil hebben. Kijk gewoon eens op bol.com!

Reageer
(16-06-2017, 22:36)Epicc schreef:

Voor 150 euro heb je al een prima smartphone hoor. Tenzij je het nieuwste van het nieuwste wil hebben. Kijk gewoon eens op bol.com!
Helaas ben ik broke atm en ouders willen niks geven xD

Reageer
Zet ververs op achtergrond uit.
Omygod! Ben ik nu beroemd?

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)