Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Telefoon vergrendeling
Dus als ik het goed begrijp, jij hebt op Facebook verkoopgroep iets gekocht. Je kent degene niet persoonlijk. Je betaald het geld, neemt telefoon mee en gaat thuis pas kijken of hij het uberhaupt doet. En dan pas zie je o shit er zit een code op ?
Greetz Kevin,

Heb ik je goed geholpen? Breng mijn reputatie even omhoog hartje<3Klik hier

(05-12-2017, 13:00)ItsKevin schreef: Dus als ik het goed begrijp, jij hebt op Facebook verkoopgroep iets gekocht. Je kent degene niet persoonlijk. Je betaald het geld, neemt telefoon mee en gaat thuis pas kijken of hij het uberhaupt doet. En dan pas zie je o shit er zit een code op ?

Ja en ik weet het is dom dat ik niet had gekeken of  dat die deed enzo

Maar jongens, ik hoef geen reacties van dit en dat, ik heb een vraag gesteld met als doel een antwoord te hebben, dus laat alle andere reacties/vragen maar achterwege, ik wil gewoon een antwoord van hoe ik erop kom

Niet, gewoon resetten ofzo
Greetz Kevin,

Heb ik je goed geholpen? Breng mijn reputatie even omhoog hartje<3Klik hier

(05-12-2017, 13:01)Rokera schreef:
(05-12-2017, 13:00)ItsKevin schreef: Dus als ik het goed begrijp, jij hebt op Facebook verkoopgroep iets gekocht. Je kent degene niet persoonlijk. Je betaald het geld, neemt telefoon mee en gaat thuis pas kijken of hij het uberhaupt doet. En dan pas zie je o shit er zit een code op ?

Ja en ik weet het is dom dat ik niet had gekeken of  dat die deed enzo

Maar jongens, ik hoef geen reacties van dit en dat, ik heb een vraag gesteld met als doel een antwoord te hebben, dus laat alle andere reacties/vragen maar achterwege, ik wil gewoon een antwoord van hoe ik erop kom

gewoon resetten via je pc? het is toch een andriod? even googlen en je hebt het zo gevonden
vraag bij mij niet om me skype want die krijg je toch niet Smile
Mijn openbare skype: [email protected] (word gebruikt via web.skype.com)

Je kan hem resetten indien je de SIM-Kaart gegevens hebt (code) die krijg je in een boekje erbij maar zal je ook wel niet hebben...

Eat sleep rave repeat Exclamation

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)