Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tele2 Ervaringen?
Ik heb Tele2 nu al een paar jaar,
tv en internet werken altijd snel! Prima dus

Reageer

Heb Tele 2 ongeveer een jaar en geen problemen gehad tot nu toe Big Grin

Reageer
5.5/10

Internet is super traag, meerdere keren gebeld en ze zeiden dat we de tips moesten volgen van traag wifi enzo: https://www.tele2.nl/klantenservice/thui...rnet/wifi/. Maar het werkt niet.
seks

Reageer
Had ook een unlimited telefoon abonnement na 3 maanden meteen gestopt.

1. Trage 3/4g
2. Slechte klantenservice (ze nemen mensen aan zonder enige ervaring) en je word telkens doorverbonden.
3. Abonnement werd meteen geblokkeerd als ik 1 dag te laat was met betalen.
Omygod! Ben ik nu beroemd?

Reageer
Ik heb Tele 2 een paar dagen gehad maar vond het maar niets, had binnen nog niet eens 1 streepje terwijl ik bij Vodafone / Lebara wel overal bereik heb. 3+ streepje.
Back in business
11-09-2017

Reageer
Eerst KPN, toen tele2 slechte keuze ooit, meteen weer terug naar KPN & Tele2 abonnement afgekocht.

Reageer
onzin, tele2 is prima heb het al 3 jaar ;d
[Afbeelding: fk3RNWc.png]

Reageer
(19-06-2017, 13:21)мυѕтαcнe schreef: onzin, tele2 is prima heb het al 3 jaar ;d

Lmao, de app van hun is gemaakt door een peuter van 13, werkt echt bagger.

Reageer
(18-06-2017, 17:04)Yari schreef:
(18-06-2017, 16:15)H0UT3RiG schreef:
(18-06-2017, 15:59)Yari schreef: Misschien dat je moeder gewoon niet met een telefoon overweg kan.
je moeder grappen in coming... veras me !
Nee totaal niet, ik ben niet zo'n debiel die telkens met afgezaagde kut grappen aan komt.

De reden dat ik die comment maakte was merendeels omdat mijn broertje ook altijd al problemen heeft met zijn telefoon. Zowel bij KPN als bij Tele2, waar hij nu nog niet eens is een week bij zit. 

Een hoop mensen die lopen te klagen op van alles omtrent dat onderwerp ontkennen dat ze er niet mee overweg kunnen. En zo is mijn broertje dus ook. Het is net dat hij nog de basis principes weet, maar verder dan dat komt het niet.

Ik wil niet zeggen dat het alleen bij de mensen zelf ligt, maar natuurlijk ligt het soms ook wel aan de provider zelf. Maar het is natuurlijk wel heel makkelijk om de schuld op een ander af te schuiven dan naar jezelf eerst te kijken.

Daarom vraag ik ook de TS om zelf buiten het forum nog naar reviews van mensen te kijken, informatie, het dekkingsgebied maar het ook te gaan vergelijken met andere providers.

Niks ten nadelen van jullie, maar een forum vol met kinderen zagen op letterlijk alles wanneer ze hun ijsje niet krijgen. En proberen mensen dus gewoon weg te houden van een merk terwijl er amper fatsoenlijke argumenten en/of onderbouwingen te vinden zijn. En wanneer ze denken dat ze fatsoenlijke argumenten en/of onderbouwingen te hebben gevonden dan wordt er gewoon het ouderwetse spelletje gespeeld genaamd: 'Wie de grootste mond heeft wint'.

Nu zou ik ook graag weer verder ontopic willen blijven, dus bij voorbaat dank.

Noem me alsjeblieft geen kind, ben een 'volwassen' jongen van 20, die degelijk wel weet waar die over praat. 
en me moeder kent tuurllijk niet alles van een telefoon af, maar het moet wel kunnen bellen, en soms kan ze mij niet bereiken omdat ze geen verbinding heeft.

Reageer
(20-06-2017, 22:31)H0UT3RiG schreef:
(18-06-2017, 17:04)Yari schreef:
(18-06-2017, 16:15)H0UT3RiG schreef: je moeder grappen in coming... veras me !
-knip-

Noem me alsjeblieft geen kind, ben een 'volwassen' jongen van 20, die degelijk wel weet waar die over praat. 
en me moeder kent tuurllijk niet alles van een telefoon af, maar het moet wel kunnen bellen, en soms kan ze mij niet bereiken omdat ze geen verbinding heeft.

Dat is aan je opmerkingen wel duidelijk te zien ja.
Aan de TS verzoek ik als nog om gewoon zelf nog research te doen op het internet. En je kan ook altijd nog kijken of dat er iemand in je vriendenkring Tele2 gebruikt en wat hij/zij daarover te zeggen heeft.

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)