Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Team, Staff gezocht voor je hotel!? Lees snel verder
Ewa retronet,

Ik wil graag jou hotel helpen ( als je die hebt ) Naar de top.

Het maakt mij niet uit wat ik ben Eventteam, Bouwteam, Spamteam. Of eXpert Mio etc etc.
Willen jullie mijn hulp!? Pm, me dan op retro net dan geef ik via daar mn Discord.

Mvg, UniekCH

Heel leuk dat je aanbied voor als een medewerker op een retrohotel! alleen als je meer kans wil maken bij een eigenaar zou ik toch een aantal dingen vermelden in je topic zoals: Wie ben jij? , waarom zou je een medewerker willen op een retro hotel? Geef een aantal +punten over je zelf en - punten, heb je enig ervaring? wat zijn die? , wat zou jou aanwezigheid op het hotel verbeteren?, wat zou je er aan doen om een retrohotel tot succes kunnen brengen?, kan je in een teamwerken?
als je zulke dingen op een rijtje zet en in je topic vermeld is het voor de lezer ook wat netter , zodat ze alvast een inzicht hebben wat ze kunnen verwachten van jou. Dit is het zelfde als je naar een Sollicitatie gesprek gaat en aankomt zonder cv. Dit enig gewoon wat tips om je topic te verbeteren en geen haat reactie.
Met vriendelijke groet,
      MrT1M0R
   Seniorlid van Retronet!
Dit bericht is geliked door:
  • UniekCH (11-12-2017), Weszz (17-12-2017), Zoe (18-12-2017)

Volkomen mee eens.
Elke hotel founder maakt wel mee dat mensen vragen om een rang, omdat ze ervaring hebben, zeggen ze.
Het is het standaard riddeltje die iedereen gebruikt om ook maar een kleine kans te wagen op een easy staff rank.

Hoe kun jij bijvoorbeeld helpen iemand naar de "top" te brengen, als je nu al geen tijd wilt steken in je post ? Wink

• MrT1M0R (18-12-2017), Qarz (17-12-2017)

(11-12-2017, 01:14)MrT1M0R schreef: Heel leuk dat je aanbied voor als een medewerker op een retrohotel! alleen als je meer kans wil maken bij een eigenaar zou ik toch een aantal dingen vermelden in je topic zoals: Wie ben jij? , waarom zou je een medewerker willen op een retro hotel? Geef een aantal +punten over je zelf en - punten, heb je enig ervaring? wat zijn die? , wat zou jou aanwezigheid op het hotel verbeteren?, wat zou je er aan doen om een retrohotel tot succes kunnen brengen?, kan je in een teamwerken?
als je zulke dingen op een rijtje zet en in je topic vermeld is het voor de lezer ook wat netter , zodat ze alvast een inzicht hebben wat ze kunnen verwachten van jou. Dit is het zelfde als je naar een Sollicitatie gesprek gaat en aankomt zonder cv. Dit enig gewoon wat tips om je topic te verbeteren en geen haat reactie.

True shit! +1
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. Beheerder 

Discord Server: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Discord: Weird#1699
[Afbeelding: KQUJY8x.gif]

• MrT1M0R (18-12-2017)

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)