Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[TUT] Vip verkopen? [/TUT]
Rainbow 

Hallo,

Ik zie mensen veel vragen stellen voor een VIP script, ik had er nog eentje dus ik post hem hier, het is wel paypal.

Stap 1: Maak een mapje aan in je cms genaamd Paypal.
Stap 2: Open Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. En plak dit :
LET OP DIT IS MIJN CODE JE EIGEN CODE MOET JE MAKEN OP Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Spoiler (Weergeven)
Stap 3: Sla dit op als paypal.php in de paypal mapje
Stap 4: Open een nieuw document en plak dit:
Spoiler (Weergeven)
Stap 5: Sla dit op als paypal.class.php

Nu heb je je vip systeem, je moet het nu nog kunnen inbouwen in je cms

Stap 6: Inbouwen
Ik raad je aan als je dit niet snapt en geen ervaring hebt met php / html / htm dit liever niet de doen! Maar om hulp vragen.

Zet dit in je vip.php of je shop.php bestandje:

Spoiler (Weergeven)

Vragen? Reageer hier in topic of stuur een pm

Dit is waarschijnlijk weer voor Phoenix, en niet voor RevCMS?

(13-12-2012, 12:43)Miraclesz schreef: Dit is waarschijnlijk weer voor Phoenix, en niet voor RevCMS?

Nee, ook voor Revcms, ik gebruik zelfs ook revcms Tounge

Dit is gewoon een prima TUT voor ervaren mensen!

Alleen wat uitgebreider is wel handig.

Erg onduidelijk je hebt grote scripts zonder uitleg, voor ervaren mensen misschien te gebruiken.

(13-12-2012, 17:59)Jeroendedoem schreef: Erg onduidelijk je hebt grote scripts zonder uitleg, voor ervaren mensen misschien te gebruiken.

Als je beetje Engels kan, en je gebruikt notepad++
Zie je achter /// wat het betekend

Nice ! Ga ik zeker gebruiken =)

Uhm een vraag, is dit wel beveiligt dus niet als iemand zo ff op een link klikt dat hij gratis VIP heeft?

(14-12-2012, 12:22)Miraclesz schreef: Uhm een vraag, is dit wel beveiligt dus niet als iemand zo ff op een link klikt dat hij gratis VIP heeft?
Dan zou die zijn eigen script niet posten.
Dit is foutloos aan zijn kant nu jouw beurt om de andere helft goed in te vullen!

(14-12-2012, 12:22)Miraclesz schreef: Uhm een vraag, is dit wel beveiligt dus niet als iemand zo ff op een link klikt dat hij gratis VIP heeft?
Dan zou die zijn eigen script niet posten.
Dit is foutloos aan zijn kant nu jouw beurt om de andere helft goed in te vullen!

hmm kan nog van pas komen bedankt voor het delen goede tut!!

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)