Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[TUT] Mods , Texture Packs en downgraden
Lightbulb 

Hallo mensjes.
Ik kom hier even een (hopelijk) duidelijke tutorial geven hoe je o.a.
mods , texture packs en andere versies van het spel installeert.
Let's go?

Tekkit , AdventureCraft , etc.

Ten eerste zijn er de écht grote mods , of mod compilmaties.
Deze zijn echter vrij simpel.
Op de officiele Tekkit site kan je een installer vinden , die doet
het vrijwel automatisch voor je. Voor cracked gebruikers kan je ook een link vinden van een werkende tekkit installer bij de links vanonder.
Voor AdventureCraft is het net ietsje anders , je krijgt een .zip , en daarvoor heb je WinRar nodig (dl link opnieuw vanonder). Als je dit hebt dubbelklik je er gewoon op , het zou nu standaard moeten openen met WinRar. Nu zie je een mapje als het goed is , sleep het mapje op je desktop (of een andere locatie die je handig vindt) en open het mapje , hierin zie je allerlei bestanden , maar die kan je negeren. Klik gewoon op AdventureCraft.exe en hij zou moeten opstarten.

Kleine mods voor Minecraft

Bij gewone mods heb je vaak de pech dat je het allemaal zelf moet doen , maar dit kan ook op een vrij simpele manier. Er zijn 2 manieren:
De 'beginner' manier , en de gevorderde manier.

Spoiler Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Tekkit: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Feedback
Feedback is altijd welkom , zeg wat je goed/niet zo goed vond aan
mijn tutorials. Ik ga er later uiteraard nog tutorials bijdoen.

Leuke tutorial! Misschien kun je ook nog wat mod-spotlights posten? Ik wil wel weten hoe je security camera mod instaleert. Want die is nogal lastig!

(03-12-2012, 17:43)Jeroendedoem schreef: Leuke tutorial! Misschien kun je ook nog wat mod-spotlights posten? Ik wil wel weten hoe je security camera mod instaleert. Want die is nogal lastig!

Zeg me even welke je bedoelt.

Waar staat de link voor cracked tekkit nou?

Ik speel een tijdje cracked omdat mijn minecraft account is geblokeert door een foutje.,

(04-12-2012, 15:24)Xnprosiment schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Kun je hem ff op wwww.mediafire.com zetten dat forum spamt nogal dus ga geen mail invoeren Wink

mooie tuts Happysmile...

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)