Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[TUT] Logo

Hello.

Voor degene die PhotoShop hebben en willen weten hoe je dit maakt:
[Afbeelding: 43FSL2C.png]
Volg dan de volgende stappen. Bigsmile

Stap 1
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
= Width 500, Heigth 200, Background Contents: Transparant
= Druk OK

Stap 2
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
= Druk de letter T in of selecteer gewoon de Type Tool
= Typ een woord
= Gebruik een dik lettertype (ikzelf heb deze gebruikt: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. )

= Dupliceer dit woord! (Klik op layer > CTRL+J OF Rechtermuisknop op layer > Duplicate Layer)

Stap 3
-Effect:
= Plak een graphic boven je bovenste layer (ik heb deze onafgemaakte achtergrond gebruikt: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. )
= Houd alt ingedrukt en klik tussen de bovenste en één na bovenste layer (zodat je dit krijgt: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. )

Stap 4
-Finishing touch:
= Geef de bovenste woord layer een Inner shadow (Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. ) en zet Distance op 2px
= Geef de onderste woord layer een Stroke (Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. ) en maak de color wit
= Geef de onderste woord layer ook een Drop Shadow effect, met als Distance 7px

Stap 5
-Opslaan:
= Klik op de bovenste layer en doe: CTRL + ALT + SHIFT + E
= Kopieer de bovenste layer: CTRL + A > CTRL + C
= Maak een nieuw document: CTRL + N (Preset Clipboard)
= Plak je layer: CTRL + V
= Sla op als PNG: CTRL + S

Succes!

Doge

Zeer handige tut voor beginners!

Supah toll

Deze tut verdiend sticky!

Inderdaad, geweldige tutorial.

Super mooi, door deze tutorial heb ik weer iets geleerd van photoshop als beginner

Ik gebruik hem mooi voor tribalwars

[Afbeelding: 15ikwo.png]

Well done Cool

Doge

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)