Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[TUT] Iemands Facebook profiel volledig bekijken!
Hi Retronetters,

Ethisch hacker Inti De Ceukelaire heeft een nieuw tooltje klaar. Zijn Facebookscanner maakt het mogelijk om het profiel van iemand waar u niet eens vriend mee bent volledig te bekijken. En op die manier komt u griezelig veel te weten. 

Wie op Facebookscanner.com iemands profiel invoert krijgt onmiddellijk de mogelijkheid om bijvoorbeeld alle foto’s te zien waarin iemand getagd is, zelfs als is die persoon niet bevriend met u. Voorts kan u ook zien welke foto’s, video’s of statussen iemand leuk heeft gevonden. 
Zelfs geheime groepen waar u lid van bent, ontsnappen niet aan de aandacht van Facebookscanner. Deze tool is namelijk ook perfect legaal.

Veel plezier ermee

- Websick
[Afbeelding: B0xHsQC.gif]

Reageer
Werkt niet op mijn profiel aangezien ik de instellingen goed ingesteld heb :')!

Reageer
(03-03-2017, 19:11)Pause schreef: Is dit wel toegestaan? Vgm niet

Die website is op een volledige legale manier gemaakt. Lees het nieuws eens dan..
[Afbeelding: B0xHsQC.gif]

Reageer

Inti komt uit Aalst, mijn stad. Ken je hem? Big Grin

Beast inside Beauty outside.

Reageer
Het systeem is eigenlijk gemaakt volgens uw eigen privacy instellingen. Je toont eigenlijk alsnog wat je wilt wat mensen kunnen zien.
Je kunt op Facebook zoveel klooien met filters als jezelf maar wilt.. Zo heb je hier => https://www.facebook.com/search/30/users.../intersect een lijst met single vrouwen onder de 30 in jouw buurt. Op die basis werkt Facebookscanner eigenlijk.
Alleen jammer dat de hacker uit Aalst komt.. Daar kunnen ze geen carnaval vieren namelijk.

Reageer
Wat bereik je hiermee, klinkt mss wel handig voor sommige mensen maar nog steeds, wat bereik je ermee? xD
[Afbeelding: animaatjes-habbo-49856.gif]Vrienden worden op Habbo? Stuur me een pb! Smile

Reageer
(03-03-2017, 17:12)Websick schreef: Hi Retronetters,

Ethisch hacker Inti De Ceukelaire heeft een nieuw tooltje klaar. Zijn Facebookscanner maakt het mogelijk om het profiel van iemand waar u niet eens vriend mee bent volledig te bekijken. En op die manier komt u griezelig veel te weten. 

Wie op Facebookscanner.com iemands profiel invoert krijgt onmiddellijk de mogelijkheid om bijvoorbeeld alle foto’s te zien waarin iemand getagd is, zelfs als is die persoon niet bevriend met u. Voorts kan u ook zien welke foto’s, video’s of statussen iemand leuk heeft gevonden. 
Zelfs geheime groepen waar u lid van bent, ontsnappen niet aan de aandacht van Facebookscanner. Deze tool is namelijk ook perfect legaal.

Veel plezier ermee

- Websick

Kan je ook accs hacken? Indien je zo iets kan, en het me wilt leren wil ik je best vergoeden.

Reageer
Gelukkig heb ik maar één foto van mezelf op Facebook, daarnaast werkt dit ook niet op mijn profiel aangezien mijn instellingen correct zijn ingesteld.

Reageer

Dit is oud, bestaat al lang maar leuk dat je het even met ons deelt Tongue

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)