Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[TUT] Beginnen met cryptocurrencies traden [TUT]
(13-01-2018, 12:11)Rammelkast schreef:
(12-01-2018, 21:30)porschedesign schreef: voor de mensen die met crypto starten

gebruik eth of bcc

Ik zou zelf alleen Ethereum zeggen.
Als je met bcc doelt op Bitcoin Cash: Bitcoin Cash is een waardeloze shitcoin :3

een van de eerste investeerders van bitcoin Roger Ver zit er nu ook bij en support het
en bitcoin cash vraagt niet 5/25 dollar aan fees

Reageer
Investeer allemaal in Electra (ECA), bedank me later.
[Afbeelding: nb1IuTe.png]

Reageer
(13-01-2018, 13:50)Recorder schreef: Investeer allemaal in Electra (ECA), bedank me later.

Die kan je nergens kopen? XD

Met vriendelijke groeten, Mikail Smile

Reageer
(13-01-2018, 12:30)porschedesign schreef:
(13-01-2018, 12:11)Rammelkast schreef:
(12-01-2018, 21:30)porschedesign schreef: voor de mensen die met crypto starten

gebruik eth of bcc

Ik zou zelf alleen Ethereum zeggen.
Als je met bcc doelt op Bitcoin Cash: Bitcoin Cash is een waardeloze shitcoin :3

een van de eerste investeerders van bitcoin Roger Ver zit er nu ook bij en support het
Zo te zien weet je absoluut niet waar je het over hebt. Roger Ver is geen investeerder, maar een ex-developer bij Bitcoin. Hij is tevens ook een ex-crimineel. Bitcoin Cash heeft geen hoge fees omdat het bij lang en na niet zoveel wordt gebruikt als Bitcoin zelf.
THIS RESPONSE IS PROVIDED BY THE AUTHOR "AS IS" AND ANY WARRANTIES, INCLUDING ACCURACY OR FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE ARE DISCLAIMED. IN NO EVENT SHALL THE AUTHOR BE LIABLE FOR ANY DIRECT, INDIRECT OR INCIDENTAL DAMAGES HOWEVER CAUSED BY THE USE OF THIS RESPONSE, EVEN IF ADVISED OF THE POSSIBILITY OF SUCH DAMAGE.

Reageer
(13-01-2018, 15:51)Rammelkast schreef:
(13-01-2018, 12:30)porschedesign schreef:
(13-01-2018, 12:11)Rammelkast schreef: Ik zou zelf alleen Ethereum zeggen.

Zo te zien weet je absoluut niet waar je het over hebt. Roger Ver is geen investeerder, maar een ex-developer bij Bitcoin. Hij is tevens ook een ex-crimineel. Bitcoin Cash heeft geen hoge fees omdat het bij lang en na niet zoveel wordt gebruikt als Bitcoin zelf.

hij investeert wel en deed het ook hij is een van de mensen die bitcoin groot heeft gemaakt,
omdat ie simpel weg 6 jaar lang op radios reclame heeft gemaakt.
en hoezo ex crimineel? die guy verkocht vuurwerk om vogels te verjagen.
en word nu behandeld alsof die opgepakt is dat ie een bom deed maken.

hij heeft geïnvesteerd in bitinstant, ripple, blockchain.info, bitpay, kraken.

Reageer
Goede tutorial!

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)