Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[TUT] Beginnen met Instagram
Question 
Hallo RetroNet!

Nadat ik een aanvraag kreeg op mijn Instagram account, over eventuele samenwerking heb ik het volgende bedacht. Een overzicht, hoe je makkelijk en snel groot kan woorden op het social-media platform! Alles wat hier onder uiteraard door mij is neergezet, is na mijn mening. Commentaar of eventuele aanpassingen mag, ik bevat het niet als persoonlijk commentaar op, wat mij ook niet zo handig lijkt haha. Laten we snel beginnen!

Het instellen van een goed en aantrekkelijk profiel:
Groot worden, doe je niet zomaar even in een uurtje tijd. Het kan wel, maar dan heb je waarschijnlijk volgers gekocht. Dit gaan wij niet doen. We houden het 100% gratis!

Voor het instellen van een goed en aantrekkelijk profiel, beginnen we uiteraard met een naam. Dit kan van alles zijn. Je eigen naam of het accountnaam die je wilt gebruiken. Ik heb nu hier even gekozen voor TagOffical. (Linkje <-- )
Zoals je ziet, heb ik nu 5 volgers en volg ik er 13. De eerste post, is een random foto van het account.
Vaak is een aantrekkelijke naam het leukste, en bezorgt het al snel voor meer volgers en likes.

De profielfoto, kan ook van alles zijn. Je eigen foto, een logo van je account of een google-foto. Het beste is hierin een eigen foto of een logo. Ligt eraan wat je post, en wat je eigen voorkeur is.

De biografie is ook een aandachtspunt. Hierin plaatst je jouw informatie. Dingen die je graag doet, je vrienden. Of informatie of het account. Bij tagoffical, zou er o.a. dit inkomen: Hier de leukste tags van NL&B! Klik op +Volgen voor meer! etc..
Bedenk zelf iets leuks, en kijk anders bij grotere accounts voor eventuele inspiratie!

OPGELET!:
Zorg er altijd voor dat je wachtwoord goed bewaard wordt. Ook is een telefoonnummer of e-mailadres erg handig om het 100% goed ingesteld te hebben. Bevestig daarom altijd je e-mail of nummer, zodat je het kan gebruiken zodra je gehackt, wachtwoord vergeten of ergens anders wil inloggen!

Het posten van foto's:
Zorg ervoor, dat je altijd je eigen 'content' post. Nak niet zomaar een foto van een ander account. Zorg dat je foto's ook leuk en aantrekkelijk zijn. Hiervoor kun je allerlei editors downloaden. Betaald of gratis. Tips voor het bewerken van foto's: Doe wat jij leuk vind, laat niet iemand anders het beoordelen en zorg ervoor dat je het af en toe afwisseld.

Volgers en likes:
Natuurlijk, je wilt groot worden! Probeer geen nep-apps of betaal er niet voor. Het kan wel, maar je raakt hier wel veel geld mee kwijt. Je kan so's vragen, sfs (so for so) of betaalde promoties maken op Instagram zelf. 
Volg je vrienden, familie en andere bekende mensen. Maak contact met onbekende en wordt vrienden. Je likes komen vanzelf, en zodra je meer foto's hebt, en meer volgers, komt het ook vanzelf goed!

Ik hoop dat ik de beginnende Instagrammers wat heb kunnen uitleggen. Misschien kun jij zelf, als bekende op Instagram hier wel wat mee. 

Vragen? 
PM of plaats een reactie! 

Bedankt voor het lezen en tot de volgende topic Smile
Met vriendelijke groeten.
Bekijk ook mijn andere topics: KLIK HIER

Reageer

Leuke tutorial! Wink

Dit bericht is geliked door:
  • Jurgen121212 (07-01-2018)

Reageer
(07-01-2018, 17:21)Woolly schreef: Leuke tutorial! Wink

Bedankt!  Tounge
Met vriendelijke groeten.
Bekijk ook mijn andere topics: KLIK HIER

Reageer

Ziet er goed uit! Smile

Hoi! Ik ben Max, ik sta altijd open voor een praatje en als je een vraag heb kan je die altijd stellen aan mij!

Met vriendelijke groet,

Max
Dit bericht is geliked door:
  • Jurgen121212 (09-01-2018)

Reageer
Heb al een game account met 500 volgers, prestigegamecplisps4

Reageer
Ik ben 16, geen 4
Instagram & Snapchat Expert.
IG ACCOUNTS : https://retronet.nl/Thread-TK-IG-ACCOUNTS
Snapchat methode : https://retronet.nl/Thread-SNAPCHAT-GAIN-METHOD
IG methode 1: https://retronet.nl/Thread-TK-IG-METHODE...ACTIEVE-7K
IG methode 2: https://retronet.nl/Thread-INSTAGRAM-METHOD-2

Discord: Kris#2760

Reageer
Zoek op 1.80$ Gary Vee & enjoy your stats!
Hulp nodig? Stuur een berichtje.

Reageer
(07-01-2018, 17:04)Jurgen121212 schreef: Probeer geen nep-apps of betaal er niet voor.
10 euro scammers overal!!!!!!

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)