Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Staflid gezocht] Mc Server
Een hele goede avond , Retronet!

Bedankt alvast dat je dit wilt lezen! Wink
Zoals je wat de titel zegt dat ik een medewerker 
zoek, ik zoek geen meerdere medewerkers.

Over de server zelf etc kan je in mijn andere topic lezen
Hier een link: https://retronet.nl/Thread-Project-Kingd...ft-Project

Waarom zoek ik een medewerker voor mijn Server?
Dat komt omdat ik natuurlijk niet alles alleen aankan in de server
en dat ik niet overal bij kan zijn in de server, en ik heb natuurlijk
meer ideeen nodig want alleen kom je gewoon niet zo ver. Ook 
verwacht ik dat het niet om de rank gaat of om de commando`s
die je kan gebruiken op de server. Maar dat je graag antwoorden geeft
wanneer een speler jou hulp nodig heeft of dat er een discussie ontstaat
en dat jij het helpt op te lossen je bent creatief , Kan eventueel helpen met bouwen
en kan vaak actief zijn in de server.

Ik zoek ook nog een medewerker die mij helpt met de server dus als het ware 
een Pluginmanager  Geliever wel dat je veel verstand hebt van plugins en niet dat je
ergens  mee bezig gaat en je er geen verstand van hebt, een foutje maken is niet erg ,
maar wel gelieve het willen oplossen en niet zomaar ergens mee stopt een doorzetter 
zeg maar. 

Voel jij je aangesproken? en lijkt het je leuk om te helpen? kan je mij contacteren via,

Met vriendelijke groet,
MrT1M0R
Met vriendelijke groet,
      MrT1M0R
   Seniorlid van Retronet!

Reageer
(10-01-2018, 19:49)MulaVos schreef: Wil je mijn drol?

jou reacties slaan echt allemaal nergens op als je niks beters weet te zeggen dan wollah en die reactie van je rot dan lekker op Smile
Dit bericht is geliked door:
  • Jeff (10-01-2018), MrT1M0R (10-01-2018), MulaVos (10-01-2018)

Reageer
(10-01-2018, 19:55)xvpn schreef:
(10-01-2018, 19:49)MulaVos schreef: Wil je mijn drol?

jou reacties slaan echt allemaal nergens op als je niks beters weet te zeggen dan wollah en die reactie van je rot dan lekker op Smile

Rt,  daarom reageer ik er ook niet op,
Met vriendelijke groet,
      MrT1M0R
   Seniorlid van Retronet!

Reageer
Hey,

Ik heb een tijdje op je server gespeeld en tot hoever je het had verzorgd qua commands was niet verkeerd. Toch heb je wel veel last van lag en is de server regelmatig dood waardoor ik zelf geen zin meer had om verder op te spelen laat staan dingen bouwen. (Terwijl ik wel grote plannen had).

Als ik jou was zou ik een restart maken, want z'n server kan zeker wel scoren. Als je het goed aanpakt teminste.
Je host momenteel bij Strato, dat heb je verteld. Ik raad je aan om naar een andere host te gaan en een beter pakket te nemen waardoor je zo min mogelijk lag krijgt als er maar 5 mensen online zijn.

Daarna zou ik samen met iemand anders, of met z'n 3en. (2 Owners & Plugin dev) de server helemaal opnieuw maken. Een vrisse start. Maak de server mooi en fijn om te spelen en maak de server aantrekkelijk. Wat maakt jou server leuker dan een Cubecraft. Verkoop je server goed.

Daarna is het een kwestie van goed reclame maken en veel geluk. Ik hoop dat je dit zal lukken en als je een restart hebt gemaakt zal ik zeker een keertje komen kijken.
Citaat:
Als je moet poepen, moet je gaan.
Als je bezig bent met poepen, geniet er van.
Moet je niet poepen? Dan ga je wachten tot je wel moet poepen.

- Jeff 2k17

Reageer
(10-01-2018, 20:19)Jeff schreef: Hey,

Ik heb een tijdje op je server gespeeld en tot hoever je het had verzorgd qua commands was niet verkeerd. Toch heb je wel veel last van lag en is de server regelmatig dood waardoor ik zelf geen zin meer had om verder op te spelen laat staan dingen bouwen. (Terwijl ik wel grote plannen had).

Als ik jou was zou ik een restart maken, want z'n server kan zeker wel scoren. Als je het goed aanpakt teminste.
Je host momenteel bij Strato, dat heb je verteld. Ik raad je aan om naar een andere host te gaan en een beter pakket te nemen waardoor je zo min mogelijk lag krijgt als er maar 5 mensen online zijn.

Daarna zou ik samen met iemand anders, of met z'n 3en. (2 Owners & Plugin dev) de server helemaal opnieuw maken. Een vrisse start. Maak de server mooi en fijn om te spelen en maak de server aantrekkelijk. Wat maakt jou server leuker dan een Cubecraft. Verkoop je server goed.

Daarna is het een kwestie van goed reclame maken en veel geluk. Ik hoop dat je dit zal lukken en als je een restart hebt gemaakt zal ik zeker een keertje komen kijken.

Bedankt voor je feedback!
Wanneer speelde je op mijn server? want we hebben een nieuwe Spawn/hub gebouwd en de plugins bijgewerkt. 
Het klopt dat ik bij Stratohost, ik heb een 12 maanden contract waardoor ik niet naar een andere host kan gaan (denk ik), als deze contract is afgelopen ga ik kijken naar een andere host met meer geheugen en ram dus dat komt helemaal goed. Dat met een frisse start zal wel een optie kunnen zijn ja, ik zal er nog goed over na denken!
Met vriendelijke groet,
      MrT1M0R
   Seniorlid van Retronet!

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)