Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sony Playstation 3 [UITLEG]
Information 

Hallo, En welkom bij mijn uitleg topic,
Ik ga uitleggen wat een Sony & Playstation is..

Sony
Als eerste wat informatie over Sony, Sony is een bedrijf wat de Playstation 1 2 & 3 maakte, Dit bedrijf is bij iedereen erg bekend omdat het ook Tv's en andere technologie maakt, Op het moment zijn ze bezig met de Playstation 4, Het broertje van de PS3 Wink

PS3
Hoor jij ook wel is PS3? En weet jij niet wat dat is,
Dan is deze uitleg het goede adres, PS3 is de afkorting!
Kijk maar is,
P=Play
S=Station
3=Drie,

Grappig hé? Zo zeggen ze het veel vaker, Dus handig om te weten!

®Playstation Network
Als je de Playstation 3 binnenkrijgt is het vaak handig om een Playstation network account aan te maken, Op het moment ook wel PSN genoemt, Een playstation network account is namelijk vaak nodig om een game te spelen, Online of anders. Want als je een spel koopt is het handig als je online kan spelen!

®Playstation Store
De playstation store op de PS3, Is een markt waar jij online spellen kan kopen, Of demo's downloaden, Het is vaak handig om dit te doen, Je hoeft geen CD, Of anders te nemen. Maar gewoon naar de game winkel vlakbij om een Playstation Store Moneycard te kopen, En het is ook nog is spotgoedkoop Wink

Een game kopen in de gamewinkel!
Vaak als je de PS3 gelevert krijgt, Of hebt gekocht, Heb je er een doosje bij. Waar de CD natuurlijk in zit! Of loop jij in een speelgoed winkel bij de Playstation spellen? Dan zie je het spel er wel tussen staan. Daarom is het erg handig om het daar te kopen. Maar natuurlijk kost dit heel wat, De spellen kosten €20,- tot €49,99 euro,

Uitleg over een spel
Soms koop jij wel is een PS3 met een game erbij. Dan speel jij meteen die game, Daar is ook een Gran turismo 5 pack van. Dit is een geweldige race simulator, Waar je online met je vrienden op kan racen, In auto's een kijkje nemen, Jij maakt een race voor geld! Jij doet alles om te winnen.. En ongelofelijk, Jij bent ineens rijk!

Headset
Een headset voor de PS3, is erg handig, Vooral omdat je dit op veel spellen gebruikt, En veel vragen je erom, Het eerste wat je doet is de Headset opladen. Zo werkt hij het best, Daarna ga jij naar Instellingen, Randapparatuur, En dan kijk jij in de lijst, En dan zie jij Bluetooth aparaten beheren. Jij voegt hem dan toe, (Soms vind hij hem de eerste keer niet), En daarna kan jij beginnen met je spel!

Veel komende problemen bij het aansluiten,
Jij sluit de PS3 wel is aan, En dan denk jij VERREK! Waar is mijn scherm? Dit probleem had ik persoonlijk ook, Jij moet superhard drukken op die stekkers! Daarna werkt hij pas echt. Natuurlijk wel de stekker erin doen!

De eerste Playstation? (De teksten hieronder worden mogelijk gemaakt door Thomas.)
De Playstation consoles worden ontwikkeld door Sony.
De eerste playstation was geen Playstation 1 of PS ONE.
Dat was de PSX , PlayStation Extreme.
Deze console is alleen released in Japan.

Geschiedenis:
De Playstation is in 1995 op de Europese markt gelanceerd en feitelijk ontstaan door een mislukte samenwerking met Nintendo. Sony en Nintendo zouden voor Super Nintendo Entertainment System een cd-add-on maken. Al heelsnel ging dit niet door omdat anders Sony alle rechten van de games in handen zou hebben wat Nintendo niet wou.

De Playstation heeft het 32/64-bitstijdperk gedomineerd. Dat had onder andere te maken met een lagere prijs voor cd's en de mogelijkheid om na een ombouw er illegale kopieën op te spelen.

De opvolger kwam in het jaar 2000 met een kleinere, goedkopere versie genaamd: PSone. Deze had exact dezelfde specificaties maar was de helft kleiner dan het oude ontwerp.

Playstation 2:
De komst van de PlayStation 2 zette games in een veel groter perspectief. De PlayStation 2 heeft onder andere betere graphics, een snellere engine en de mogelijkheid om video-dvd's, dvd-roms, Double-layered dvd's, cd-roms (PlayStation en PS One games) en audio-cd's af te spelen. De discs waarop PlayStation 2 games worden uitgebracht wijken echter af van de standaard. De PlayStation 2 kan alleen dit soort discs lezen, zodat men geen gebruik kan maken van illegale kopieën of zelfgemaakte software, tenzij een modchip wordt geïnstalleerd.

PSP ofterwijl Playstation Portable:
Dit was één van mijn favoriete releases van Sony , hier heb ik veel leuks meegemaakt.

De PlayStation Portable (PSP) is een draagbare spelcomputer van Sony Computer Entertainment. Het is Sony's derde introductie in de PlayStation-lijn van spelcomputers. De PSP werd voor het eerst aangekondigd tijdens de E3 in 2003 en werd onthuld op de E3 van 2004.

De E3 is een top waar allemaal Console Ontwikkelaars , Game Ontwikkelaars , fans komen.
Ik ben naar de Gamescom 2012 geweest wat ook heel fijn was , dat is het zelfde als de E3.

Playstation 3:
De Playstation 3 Fath kwam voor veel verandering in de Console Industrie en de Ontwikkelaars industrie voor de consoles en games.
Het was een mooie vernieuwing , de PS3 had ook een serieus prijskaartje.
Ik had deze zelf bestelt voor 800-900 euro in de makro.
Mijn PS3 Fath had het 4 jaar volgehouden , bijna 5 jaar.
De Fath versie had een probleem met de processor.
Deze werd heel snel oververhit en gesmolten.
Dan krijg je het YLOD - Yellow Light of Dead.
Ik had mijn PS3 helemaal uit elkaar moeten halen voor het te fixen en mijn MW3 CD eruit te krijgen.
Het is een mooie binnenkort , het is prachtig.
De PS3 Fath wordt beschouwt als de mooiste PS3.

Nu terug over de PS3.

De PlayStation 3 (PS3) is de derde console in de PlayStation-serie van Sony. De console werd gepresenteerd op 16 mei 2005 tijdens de E3 conferentie in Los Angeles en is de opvolger van de PlayStation 2. En werd released in 2009

Op 20 april 2011 werd het Playstation Network aangevallen door hackers. Daardoor konden 77 miljoen gebruikers niet meer online. Op 14 mei heeft Sony het Playstation Network weer online laten komen. Sony heeft een soort compensatie aangeboden aan de gedupeerde spelers: ze krijgen een "Welkom Terug"-cadeau. Dat bestaat uit 2 PS3 games, 30 dagen lang gratis toegang tot de PlayStation Plus dienst voor normale gebruikers en 60 dagen gratis toegang voor PlayStation Plus gebruikers. Wie een PSP-account heeft kan ook twee PSP spellen uitkiezen. Music Unlimited gebruikers krijgen ook 30 dagen gratis toegang tot de dienst. Voor PlayStation Home is geen regeling getroffen.

Playstation Vita:
De PlayStation Vita (kortweg ook PSVita genaamd) is een draagbare spelcomputer van Sony Computer Entertainment. Nadat er al meerdere malen geruchten waren over een opvolger van de PSP werd de PlayStation Vita bij de E3 van 2011 bevestigd en getoond.
Dit vonden ze geen toppertje.
Er waren veel bugs.

PS4=Project Orbis word ook toegevoegt later!

Laatste update schreef:11-12-2012 [19:17]

Vriendelijke groet
Mattis!

Hopelijk steek je er wat van op Wink

Vond jij dit een Bedankje waard? Druk dan maar op de bedankt knop Wink

Ik heb er ook een .
En ik wist het ook allemaal Tounge
Maar heel handig voor mensen die nog niet weten.
Goede uitleg Wink

Goede uitleg.
Ik krijg een PS3 voor kerst 500 GB + 2 spellen + Black ops II + FIFA 13 Ultimate Edition , nog zo'n ander spel en nog move pack

NICCEEE.
Net pakjesavond gevierd,
Formule 1 2011 & GTA IV gescoort Wink

(GTA 5 KOMT! IN MAART 2013 Wink)

Ik heb al 2 jaar ps3 nog steeds in goede staat en wert perfect de ps4 mag voor mij nog even wachten anders zit ik met 22 ps3 spellen Tounge

Waaronder een gloednieuwe Black ops II en Fifa 13

Jij sluit de PS3 wel is aan, En dan denk jij VERREK! Waar is mijn scherm? Dit probleem had ik persoonlijk ook, Jij moet superhard drukken op die stekkers! - HAHAHAHAHA, licht zekers aan je HDMI Kabel.
Nu is er de PS3 Super Slim ;p
Ik heb de Slim 320GB met PS3 Headset en Logitech Toetsenbord voor PS3

Ik heb ook Slim met 320GB?,
+ Waar slaat deze reactie precies op?

Sticky! Mooie uitleg.
Together we stand, divided we'll fall.

(13-12-2012, 20:50)Mattis schreef: Ik heb ook Slim met 320GB?,
+ Waar slaat deze reactie precies op?
Hoe bedoel je het precies? ik zeg het alleen.
Omdat elke Nieuwere PS3 een slechtere chip krijgt en dan overgeclockt wordt, de oude fat is de beste.

Kuch kuch , wedden dat jij zo iemand bent die altijd afstreeft om in een hacked/modded lobby te willen zitten :3

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)