Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SmurfHotel ~ R63 Alpha hotel, old skool.
Hallo Retronet,
Zoals je al zag in de titel, dit is een reclameberichtje voor mijn hotel.
Gister hadden we de 22 online bereikt, en we zijn slechts 4 dagen open. En nog druk bezig met het te verbeteren.

Uitleg:
--------------------------------------------------------------
Dit heb ik in mijn nieuws geplaatst:
Je zou wel denken, Waarom alweer een hotel erbij?
Klopt inderdaad, wij zijn Smurfhotel.
Maar wij zijn niet zo typish als je denkt...

Wat hebben wij wat andere hotellen niet hebben?
Smurf is een R63 "Alpha" retrohotel.
Wat dat in houd is dat wij een beetje old skool hotel proberen tot leven te wekken.

Ik zelf, Robert. Ik heb vroeger heel veel retro's gespeeld, en zelf ook wat gemaakt. En uiteinderlijk was ik er gewoon te oud voor en was het nietmeer zo leuk.
Een tijdje geleden verveelde ik me en ging ik voor de grap is weer een retro spelen. Wat mij als eerste opviel, er zijn gewoon geen normale R63 alpha hotellen meer.
Alles is geupdate naar de R63 "UI" versie. Wat ik echt heel jammer vond.
Wat me ook opviel is dat al die hotellen extreem erg buggen in sommige dingen. Sommige wired enzo, en nog wat dingen.
De "UI" hotellen hebben ook wel voordelen tho, waaronder een hele mooie interface, en veel nieuwe spullen/kleding. Commands en andere dingen.
Daarom dacht ik van, laten we die 2 dingen combineren! En dat is waarom ik Smurfhotel heb opgericht.

Ofcourse, nee we hebben nog niet alles. Niet alles is het nieuwste van het nieuwste.
Maar toch proberen Jesse en ik steeds meer toe te voegen aan het hotel en jouw de old skool retro ervaring geven, met toch leuke nieuwe dingen!

Wij zijn Smurfhotel. 

- Robert
---------------------------------------------------

Waar dit op neer komt is dat wij de old skool R63 ervaring tot leven proberen te wekken!
Wie doet er mee?
Klik hier!

Robert IJtsma, Web-Developer // Contact
[Afbeelding: banner-social.png]

Reageer

succes Smile

2018

Reageer
Ik ga zeker even een kijkje nemen
Dancing

Reageer
Topic verplaatst: RetroNet > Reclame > Gaming Reclame > Reclame Retro Hotels.
Met vriendelijke groet,

@Boet.
Vragen / Opmerkingen, stuur even een privébericht.

Reageer
Succes! Heel erg leuk dat je dit doet eindelijk een oud hotel. Jammer dat de retro wereld ontzettend dood is

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)