Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SSL Certificaat werkt niet
Hoi!

Onlangs hebben wij een SSL Certificaat aangeschaft, maar helaas lukt het ons niet om deze op onze website te activeren. Wanneer wij bij onze IIS manager het certificaat toevoegen, wordt ie niet opgeslagen wanneer wij de pagina weer refreshen. Ik heb ergens gelezen dat dit te maken heeft met de private key (die wij ook hebben, maar niet weten hoe we deze aan het certificaat toevoegen). 

Iemand die een idee heeft hoe wij dit kunnen oplossen? Wij hebben al geprobeerd er een .pfx bestandje van te maken, maar zelfs dit lukt ons niet.

Alvast bedankt!

Matthijs

Discord: Matthijs#9442

Bigsmile

Reageer
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Krabbel

Reageer
(10-04-2018, 11:32)Daniels schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Dit helpt niet bepaald, hij vraagt om hulp. Niet waar hij een gratis certificaat kan verkrijgen, deze worden tevens ook niet automatisch geïnstalleerd op Windows systemen/

Reageer
Laat je website door CloudFlare gaan. Zij hebben een SSL-optie in hun gratis plan. Je hoeft het niet moeilijker te maken dan het eigenlijk maar is.
null

Reageer
Waar heb je het gekocht. En omdat je het hebt gekocht hoor je hier toch ook support bij te krijgen. Dit is normaal bij een betaald product. Heb je je domeinnaam goed gekoppeld?

Reageer
(10-04-2018, 12:05)Scanda schreef: Waar heb je het gekocht. En omdat je het hebt gekocht hoor je hier toch ook support bij te krijgen. Dit is normaal bij een betaald product. Heb je je domeinnaam goed gekoppeld?

Domeinnaam heb ik op een andere website, dus daarom willen ze niet helpen.

Matthijs

Discord: Matthijs#9442

Bigsmile

Reageer
(10-04-2018, 12:05)Substantief schreef: Laat je website door CloudFlare gaan. Zij hebben een SSL-optie in hun gratis plan. Je hoeft het niet moeilijker te maken dan het eigenlijk maar is.
Dancing
Ik strijd tegen Snorlax, de .GIF reacties zullen overwinnen!

Reageer
(10-04-2018, 12:51)Matthijs. schreef:
(10-04-2018, 12:05)Scanda schreef: Waar heb je het gekocht. En omdat je het hebt gekocht hoor je hier toch ook support bij te krijgen. Dit is normaal bij een betaald product. Heb je je domeinnaam goed gekoppeld?

wat voor bullshit support is dat dan? refunden die handel support hoor je altijd te krijgen maakt niet uit waar je domein is gehost.
Eigenaar & Hotel Manager Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Eigenaar & beheerder van play.lgn.yt (minecraft)

Discord: slaapkopamy#4202
Website (niet af): Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Dit bericht is geliked door:
  • Matthijs. (11-04-2018)

Reageer
(10-04-2018, 13:18)slaapkop schreef:
(10-04-2018, 12:51)Matthijs. schreef:

wat voor bullshit support is dat dan? refunden die handel support hoor je altijd te krijgen maakt niet uit waar je domein is gehost.

Dit dus, refund, en haal dan gewoon gratis bij letsencrypt of cloudflare

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)