Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rev CMS Handige dingen
Information 

[hide]Ik zelf vind het wel handig om dit te posten dan heb ik alles bij elkaar staan, als mensen meerdere belangrijke dingen posten zal ik die wel erbij zetten!

Zelf een leuk topic die je erbij wil en die andere goed kunnen gebruiken? PB me!

Citaat:Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Credits:

Miraclesz voor het maken van de doe & maak tutorials + news fix
Sandro voor het posten van dit topic + passgen
FHD voor het posten van de HabboCMS based on RevCMS
iRayNair voor het posten van hoe je groot nieuws maakt
Galago voor het topic van meubels coderen
Æ’astâ„¢ voor de tut om te voorkomen dat je site wordt geript

[/hide]

haha, leuk dat je een topic erover maakt.
Binnenkort komen er nog meer tutorials aan Happysmile

(03-12-2012, 18:14)Miraclesz schreef: haha, leuk dat je een topic erover maakt.
Binnenkort komen er nog meer tutorials aan Happysmile

Mooi Happysmile echt leuk dat je dat doet

Ik heb zo'n soort topic ook? En mijne heeft sticky. Tounge.

(03-12-2012, 18:28)Jeroendedoem schreef: Ik heb zo'n soort topic ook? En mijne heeft sticky. Tounge.
Ah, eerlijk gezegd zie ik jou sticky niet blush

(03-12-2012, 18:28)Jeroendedoem schreef: Ik heb zo'n soort topic ook? En mijne heeft sticky. Tounge.

Waar dat dan?
Ik zie hem nergens.

dsgdsgdgdsgdsgdgdgsdgsdds

(03-12-2012, 18:57)Zafion schreef: dsgdsgdgdsgdsgdgdgsdgsdds
Waarom zou raar reageren, vast weer 10 jaar..

Heb nog wat enkele dingen toegevoegd, ik verzamel enkele dingen die wel handig zijn voor RevCMS

Als er nog wat nieuwe tuts van mij zijn zal je het wel zien zo niet zal ik hier even in he topic reageren Wink

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)