Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Retro Hotel - Sollicitatie (Algemeen)

Goededag!
Mijn naam is Youri en ik ben 16 jaar oud.
Wat ik in het dagelijks leven doe is veel achter de computer zitten en het meest in het weekend werken.
Vroeger was ik veel actief in de retrowereld en daar ben ik in gekomen door Retronet.
Ik zit al een tijdje op Retronet en ik heb het nog naar mijn plezier, er kwamen steeds meer hotels en ik ging zelf ook proberen om er een te maken. Dat was gelukt alleen ik had daar geen tijd voor!

Ik heb weleens al een Sollicitatie gemaakt alleen dat is een oude: https://retronet.nl/Thread-Retrohotel-So...tie--92287

Waarom solliciteer ik nou in het algemeen? (Niet bepaald een rank)
Ik heb vroeger een eigen Retrohotel gehad, met gemiddeld 10 online! Ik weet hoe het voelt voor al die mensen die rank willen etc.. maar eerlijk = eerlijk je moet gewoon solliciteren! Mijn vorige sollicitatie ging over "Moderator" Moderator ben ik ook vaak geweest op Retrohotels, wel hele kleintjes.
Ik vind het leuk om mensen te helpen als elke functie in het hotel; Moderator, Manager, Eigenaar, Expert.
De hotel eigenaar mag natuurlijk zelf beslissen welke functie hij mij geeft.

Wat vind ik wat er in een staff team thuis hoort?
Toen ik bij een staff team kwam, was er veel trouw in het team. Zodra ik iets verkeerds deed, corrigeerde ze mij meteen.

Wat kan ik?
Mijn ABN is niet helemaal correct alleen dat komt nog wel, ik spreek nog 1 ander taal en dat is; Engels. Zodra er iets word gevraagd aan mij doe ik dat meteen. Ideeën die ik leuk vind gooi ik op tafel in het staff team.
Ik weet waarvoor de MOD-Tool dient. Ik ben zeer actief in het staffteam.
Wat kan ik minder goed?
Als mensen zeuren en zeuren, en ik zeg duidelijk dat ik diegene zo help. Daar kan ik niet tegen. Diegene is niet de enige op de wereld er zijn genoeg andere mensen die ook geholpen moeten worden!

Handelingen
Als er iemand scheld in het hotel dat niet geschikt is geef ik aan dat hij op zijn taal moet letten. Zodra diegene weer begint krijgt hij Waarschuwing: 1. Etc.. Tot waarschuwing 2 Smile

Waarom ik en niemand anders?
Ik bied mijzelf aan, als de andere vinden dat hun beter zijn mogen ze het zelf weten! Smile

Ervaringen
Zoals ik eerder had vermeld was dat ik een eigen Retrohotel heb gehad! Gemiddeld 10+ online.
Ik heb vaak geholpen bij Retrohotel en bij Pearlhotel, jammer genoeg bestaan ze allebei niet meer. De complimenten die ik ontving van de Eigenaren kwamen goed bij mij binnen en daardoor ben ik ook verder gegaan in het Retrowereld.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd over mezelf, als er nog vragen zijn kunt u die altijd stellen via Skype; yourigamer010

Tips zijn welkom! Smile
[Afbeelding: Y0YKOEz.jpg] 

Reageer
Probeer je sollicitatie iets uit te breiden.

Bijvoorbeeld :
- Inleiding : Waar ga je het over hebben?
- Verwachtingen : Wat verwacht je van het hotel , en wat kunnen ze van jou verwachten?
- Handelingen : Wat zijn je handelingen in bepaalde situaties?
- Motivatie : Waarin onderscheid jij je van de rest? Waarom jij , en niet een ander?

Veel succes met het vinden van een retro hotel!
Deam is een pedofiel.

Reageer

Ik vind het wel een mooie ordelijke sollicitatie maar zoals ItzPim heeft gezegd zijn deze punten wel belangrijk in een sollicitatie en vooral de motivatie vind ik een belangrijk onderdeel dus vergeet dat niet te vernoemen.

Veel succes nog Smile

Reageer
Ben je nog steeds opzoek?

Reageer
(19-06-2017, 11:51)waterbende schreef: Ben je nog steeds opzoek?

Skype me; yourigamer010
[Afbeelding: Y0YKOEz.jpg] 

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: iPhone, Melissa Swinnen, 1 gast(en)