Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Reclame in Client
Hallo,

Ik wil graag weten:
Hoe je een button maakt,
waarmee je reclame in de Client kan wegklikken?

Groeten,
iL33f

Leg even beter uit. Je eigen reclame? En wat voor button?

(02-12-2012, 16:36)Galago schreef: Leg even beter uit. Je eigen reclame? En wat voor button?

Euhm,
Gewoon Adsense of Addynamo,
Net als Sunnieday vroeger had?
De button om de ads te sluiten.

(07-12-2012, 13:18)iL33f schreef:
(02-12-2012, 16:36)Galago schreef: Leg even beter uit. Je eigen reclame? En wat voor button?

Euhm,
Gewoon Adsense of Addynamo,
Net als Sunnieday vroeger had?
De button om de ads te sluiten.
Je bedoelt onderin de client? Of "erop"?

MWah, hij bedoelt dus eingelijk een reclame balk (met Addynamo denkik). Maar die balk moet niet vanzelf weg gaan of niet blijven staan. Je moet hem kunnen weg klikken.
Met beetje javascript is eht niet zo moeilijk. Happysmile

peanut butter on my balls let the dog lick it.

(07-12-2012, 15:10)blink182sp44 schreef: MWah, hij bedoelt dus eingelijk een reclame balk (met Addynamo denkik). Maar die balk moet niet vanzelf weg gaan of niet blijven staan. Je moet hem kunnen weg klikken.
Met beetje javascript is eht niet zo moeilijk. Happysmile

Wat Bram zegt,
Heeft iemand er een script voor?;3

Ik kan je script geven dat reclame vanzelf weg gaat, maar om weg te klikken heb ik niet echt zo'n zin om te maken...

(07-12-2012, 15:14)blink182sp44 schreef: Ik kan je script geven dat reclame vanzelf weg gaat, maar om weg te klikken heb ik niet echt zo'n zin om te maken...

Het was een script met een rood dingetje,
Als je erop klikte gingen de adds weg.

Ja, ik weet wel wat je bedoeld. maar waarom wil je dat? Reclame in je client is alleen maar leden weg pesten...

(07-12-2012, 15:22)blink182sp44 schreef: Ja, ik weet wel wat je bedoeld. maar waarom wil je dat? Reclame in je client is alleen maar leden weg pesten...

Kyk, ik wil het omdat het is beter dan in je CMS de reclame weg te stoppen. Is er niet een manier hoe je het script zou kunnen krijgen?

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)