Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rapscene
In Nederland zijn er slechts enkele goede rappers en wat talentjes maar buiten dat gaat het vooral om het geld en zingen ze over bitches en money.

Ik ben van mening dat deze rappers in NL het beste zijn op dit moment en over het algemeen: Josylvio, Lijpe, Fresku. Boef. Pietju Bell,
Ajax amsterdam

discord: Joep035

Reageer
(14-03-2018, 14:33)Joep035 schreef: In Nederland zijn er slechts enkele goede rappers en wat talentjes maar buiten dat gaat het vooral om het geld en zingen ze over bitches en money.

Ik ben van mening dat deze rappers in NL het beste zijn op dit moment en over het algemeen: Josylvio, Lijpe, Fresku. Boef. Pietju Bell,

Kan je stijl niet zijn maar Steen en EZG hebben ook lekkere tracks hoor

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ERROR: 404 // L I K E  G O N E   W R O N G  //  T R Y   A G A I N

Reageer
(13-03-2018, 18:43)Tranquillo schreef: Zo te lezen hebben jullie er bijna geen verstand van en zoeken jullie niet de goede rappers uit, wat nou als jij een 'straat' rapper was zoals Boef of wie dan ook, en je merkt dat iemand met een bobbling beat kapot veel geld maakt, zou jij dan niet hetzelfde doen? Er zijn een paar uitzonderingen maar die verdienen niet zoveel als Lil kleine etc met die bobbling beat.

Verder geef ik jullie wel gelijk, de teksten onder die bobbling beats zijn belachelijk slecht, daarom luister ik bijna allemaal oldskool of een paar recente zoals Lijpe, MiniTrapper, D-double, Pietju, Vic9. Die hebben teminste teksten die wel ergens op slaat.

Vanaf het moment dat je vic9 goed vindt, telt je mening niet meer.

Reageer
(14-03-2018, 16:06)Nova Six schreef:
(13-03-2018, 18:43)Tranquillo schreef: Zo te lezen hebben jullie er bijna geen verstand van en zoeken jullie niet de goede rappers uit, wat nou als jij een 'straat' rapper was zoals Boef of wie dan ook, en je merkt dat iemand met een bobbling beat kapot veel geld maakt, zou jij dan niet hetzelfde doen? Er zijn een paar uitzonderingen maar die verdienen niet zoveel als Lil kleine etc met die bobbling beat.

Verder geef ik jullie wel gelijk, de teksten onder die bobbling beats zijn belachelijk slecht, daarom luister ik bijna allemaal oldskool of een paar recente zoals Lijpe, MiniTrapper, D-double, Pietju, Vic9. Die hebben teminste teksten die wel ergens op slaat.

Wtf zeg jij, hoezo is Vic niet goed dan? Hij is atm één van de realest in de game vriend.

Reageer
(14-03-2018, 16:06)Nova Six schreef:

stil jij weet niks

Reageer
(14-03-2018, 14:08)Tranquillo schreef:
(13-03-2018, 19:30)Lars schreef:

Nee, want dan melk je iets uit en sta je als rapper niet meer apart maar volg je gewoon de kudde. De reden waarom zoveel muziekstijlen sterven is simpelweg omdat iedereen ineens besluit hetzelfde te doen en er geen voortgang meer in komt.

Dus jij zou liever je eigen style doen ipv veel meer geld maken, uiteindelijk draait rap 99% om geld Happysmile

Ja.
Want uniek = opvallen = bekendheid en is uiteindelijk geld.
[Afbeelding: qukowqs6s.png]

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)