Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Raar gedachte
Hey RetroNET,

Ik weet niet of dit topic hier past, noch weet ik wat filosofie is maar, toch plaats ik het:

Ik heb nog wel redelijk vaak een gedachte van: "wajoow, dit heb ik al een gezien, of dit heb ik al eens meegemaakt", maar ik kan het nergens in puzzelen.

Ik heb het de laatste tijd nog wel redelijk vaak...
Hebben jullie dit ook/hebben jullie een mening? Dan zou ik het graag horen!

Gmail

Najah, ik had veel deja vu's rond mijn puberteit (13-15 jaar) vond het toen ook heel raar. Het is nog niet zeker, maar als je hier veel mee te maken hebt kan het zijn dat je hersens beter "werken".
kippetje

Ik heb het altijd op school.
En als ik op RetroNet zit..

Dus..

Oef.. Dan ben ik tenminste niet te enigste lol

(01-04-2013, 23:22)Gmail schreef: Oef.. Dan ben ik tenminste niet te enigste lol

Iedereen heeft het wel soms..

LOL IK WEET DAT IK DEZE REACTIE HEB GESCHREVEN.

Ik had een tijdje dat ik over dingen droomde die echt gebeurde.
Lijkt hier beetje op dacht ik zo.
Hoi

@habCreator, dat is logisch. In je droom verwerk je alles wat je die dag gedaan hebt, dus eigenlijk droom je alles opnieuw (of soms op een andere manier).

OT: Ik heb dat altijd met dromen. Dan word ik wakker en denk: "Dit heb ik al eens eerder gedroomd."

Heb ik ook

(02-04-2013, 08:16)Galago schreef: , dat is logisch. In je droom verwerk je alles wat je die dag gedaan hebt, dus eigenlijk droom je alles opnieuw (of soms op een andere manier).

OT: Ik heb dat altijd met dromen. Dan word ik wakker en denk: "Dit heb ik al eens eerder gedroomd."

Dan bedoel ik niet gebeurde dingen maar dingen die nog moeten gebeuren.
Hoi

Hahaha, heb ik nog nooit gehad hoor. :3
nu kan ik beetje lachen maar was echt op

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)