Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Raar Twitter Account?!

Hallo Retronet,

Vandaag kreeg ik een tweet van Jessekale8
Hij vroeg mij om hulp omdat er een man met masker in zijn tuin stond.

Daarna verwijderde hij de tweet en kreeg ik allemaal rare berichten van 'Hij is niet alleen'.
Ik heb geprobeerd alle accounts te blokkeren.

Ze twitter : Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Mijn vraag is zijn er meer mensen die berichten van hem hebben gehad? Ik vind het namelijk best wel eng...

(17-05-2018, 12:30)egto-ja schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Mijn vraag is zijn er meer mensen die berichten van hem hebben gehad? Ik vind het namelijk best wel eng...

Haha, wil je mijn mening weten? Lekker negeren.. en trouwens Twitter? Dat is toch zo dood als maar kan?!
Hotel eigenaar van Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
[Afbeelding: c586827be2d826c4d4c3c71124ae9222.png]

Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. WTF?

(17-05-2018, 12:55)egto-ja schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. WTF?

hij moet de politie bellen met zulke shit
dit is gewoon een request naar aandacht

Er is nu een brief verschenen met een geheime code erop ofzo
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

(17-05-2018, 13:34)egto-ja schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

boi zit je account niet zo omhoog te gooien lol
Dit bericht is geliked door:
  • Crack (17-05-2018)

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)