Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[REL] videoflix cms
(17-02-2018, 23:57)Lex schreef:
(17-02-2018, 23:41)Scanda schreef: Misschien een beetje laat, maar ik zat even te kijken. Ik wil hem binnenkort installeren, zit er een werkend login systeem in. Die op de demo werkt niet. (Kan natuurlijk ook zijn dat dit hoort omdat het een demo is)

Kan ik voor je maken, stuur een PB. Kost je wel geld. Kan ook meer maken

Ik kijk morgen even nadat ik xampp en shit op m'n Ubuntu servertje heb gepleurd of er al een logo systeem inzit. Anders zal ik Contsct met je opnemen Rolleyes

Luie Panda Cool

Reageer
(18-02-2018, 00:07)Scanda schreef:
(17-02-2018, 23:57)Lex schreef:
(17-02-2018, 23:41)Scanda schreef: Misschien een beetje laat, maar ik zat even te kijken. Ik wil hem binnenkort installeren, zit er een werkend login systeem in. Die op de demo werkt niet. (Kan natuurlijk ook zijn dat dit hoort omdat het een demo is)

Kan ik voor je maken, stuur een PB. Kost je wel geld. Kan ook meer maken

Ik kijk morgen even nadat ik xampp en shit op m'n Ubuntu servertje heb gepleurd of er al een logo systeem inzit. Anders zal ik Contsct met je opnemen  Rolleyes
Het enige wat niet werkt is als je een video erin zet, dat hij dan online komt.
Met vriendelijke groet,
iPhone

Heb ik je goed geholpen? Reputatie is altijd aardig om te geven: KLIK
Wil je mij iets vragen? Stuur dan een PB: KLIK

Reageer
Systeem werkt bij mij gewoon volledig hoor, iPhone .

Reageer
(18-02-2018, 08:51)Aardbol schreef: Systeem werkt bij mij gewoon volledig hoor, iPhone .

Als je een film add, komt hij bij mij niet op de site te staan?
Met vriendelijke groet,
iPhone

Heb ik je goed geholpen? Reputatie is altijd aardig om te geven: KLIK
Wil je mij iets vragen? Stuur dan een PB: KLIK

Reageer
(18-02-2018, 08:51)Aardbol schreef: Systeem werkt bij mij gewoon volledig hoor, iPhone .

Doe je het met Xampp of IIS?
[Afbeelding: fhiij3xa6.png]

Reageer
(18-02-2018, 11:14)Kaitjeee schreef:

Doe je het met Xampp of IIS?

Met xampp

Reageer
Heb hem geinstalleerd op xampp, alles werkt perfect! Behalve als ik een image upload dan komt hij er niet te staan? Weet iemand er iets van? En nog een vraagje. Waar halen jullie je films vandaan voor op de cms?

Luie Panda Cool

Reageer
Ikga hem proberen op FTP
Bezig met PokemonRPG MMORPG 

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)