Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[REL] TopServerListCMS [REL]

heey retronet vandaag realese ik mijn TopServerListCMS

heey .De toplijst wordt niet gemaakt door mij, ik heb het alleen bewerkt.De oorspronkelijke toplijst heet "Aardvark Topsites PHP".Het is bijna hetzelfde als TheHabbos. Maar er zijn een paar dingen, die niet werken.Maar bijna alle werkt.De uitgever is Cromo, een gebruiker van de Duitse retro scène.Ik hoop dat je het leuk vindt.Hoe te installeren:

In het begin moet je de bestanden in je server.Dan importeer de database.Nu is zijn geïnstalleerd.MAAR: Ga naar: / index.php a = admin en dan in te vullen, om een ​​toestemming voor admin panel te krijgen?Toungeasswort om in te loggen in admin panel (wachtwoord): dD1092699Ja ... dat was het .. (Denk ik)Het is een beetje in het Duits .. maar ik denk dat er geen probleem om het te vertalen...

helaas : GEEN API!

screens :
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Download link :Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

succes ermee Bigsmile

PS: PASSWORD: "cronohuggo"
Vergeten

Credits aan :
Mahir 92 % Rippen en realesen
Mij (Hubert) 8 % released Bigsmile

MVG Hubert MabboPlace.nl

Ziet er mooi uit.
Virusscan?

(03-04-2013, 20:03)Microsoft schreef: Ziet er mooi uit.
Virusscan?
Waarom een virusscan voor een CMS?
Skids everywhere.

Ziet er wel mooi uit Happysmile

Mensen vertrouwen de laatste tijd niets.

OT : Mooie release Happysmile

Groetjes
Amir

Met database erin?

Leuk geripped, doe zovoort ! Tounge

(03-04-2013, 22:09)Error schreef: Met database erin?
jup hij is compleet Bigsmile

Nice release

BigsmileBigsmileBigsmileBigsmileBigsmileBigsmileBigsmile

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)